Beantwoord

Maandbedrag klopt niet


Ik heb mijn abonnement verlengt, echter er wordt nog steeds het bedrag van mijn vorige abonnement in rekening gebracht.
Het nieuwe bedrag moet lager zijn.
icon

Beste antwoord door huistijger 18 april 2019, 10:42

Hoi @Sjaak32210
Je nieuwe abonnement gaat pas in -na- het beëindigen van je oude abonnement.
Je kunt al 4 maanden voor die tijd verlengen, maar toch gaat het nieuwe abonnement pas in nadat het oude abonnement afgelopen is.
Een eventueel bestelde nieuwe telefoon krijg je wel direct mee.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Is het nieuwe abonnement al ingegaan?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Sjaak32210
Je nieuwe abonnement gaat pas in -na- het beëindigen van je oude abonnement.
Je kunt al 4 maanden voor die tijd verlengen, maar toch gaat het nieuwe abonnement pas in nadat het oude abonnement afgelopen is.
Een eventueel bestelde nieuwe telefoon krijg je wel direct mee.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Sjaak32210 Herken je de situatie in de uitleg van Huistijger en Clvgt? Ik kijk met alle plezier met je mee, als je dat graag wilt. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer