Vraag

Maandbedrag na verlengen klopt niet

  • 6 December 2019
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Gisteren heb ik mijn mobiele abonnement verlengd. Voorheen had ik 6 gb en onbeperkt bellen voor €21,nogwat, en dat heb ik nu gewijzigd in 5gb (voor mij voldoende) en onbeperkt bellen voor €22,50 - €5,- husselkorting = €17,50. Dat staat ook in de bevestigingse-mail. 

In het daarna opgestuurde contract staat echter ineens dat het abonnement maandelijks €27,50 kost en dat daar na die husselkorting nog €22,50 van overblijft. Dat is niet waar ik mee akkoord gegaan ben toen ik mijn abonnement verlengde. Graag zie ik het maandbedrag ofwel verlaagd naar €17,50 of ik wil mijn verlenging kunnen annuleren; geef me dan m'n oude abonnement met 6gb maar weer terug….


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Arjen87 Welkom op het forum. Wat vervelend om te horen dat je een andere prijs bevestigt hebt gekregen dan afgesproken. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan pak ik je gegevens er bij en controleer ik voor je hoe dit zit. 

Reputatie 7
Badge +15

@Arjen87 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!