Beantwoord

Maandelijks automatisch MB's delen

  • 3 January 2019
  • 14 reacties
  • 1143 keer bekeken

Kan ik ergens instellen dat er elke maand automatisch MB's worden verzonden van mijn abonnement naar die van mijn zoon en man?
icon

Beste antwoord door SjorsK 3 January 2019, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Dat kan helaas niet. Het is en blijft helaas een handmatige actie.

Natuurlijk bestaat er altijd de kans dat er een update wordt uitgebracht als de vraag hoog genoeg is 😉
Lees elders op dit forum dat automatisch delen al een paar jaar gevraagd wordt, met telkens het identieke antwoord 😳
KPN, of leg hit dat en vooral waarom het niet komt; of regel het gewoon!!!

Mee eens, vraag is er 100% zeker.

Bij ons in het bedrijf 4 accounts, dus tel maar 4x mee.
Is technisch uiteraard eenvoudig te regelen. Vraag is echter of KPN wel wil meewerken.


Regelen graag!

Bedankt alvast!

Badge +19

Zakelijk gezien is het automatische natuurlijk geen goed plan. Maw de prijzen gaan omhoog. Wil je dat dan?

Reputatie 7
Badge +7

Zakelijk gezien is het automatische natuurlijk geen goed plan. Maw de prijzen gaan omhoog. Wil je dat dan?

Waarom zouden de prijzen omhoog gaan? De vraag is niet om mb's mee te kunnen nemen naar de volgende maand, maar wel om automatisch te kunnen delen. Ik snap dat het eerste de prijzen v.d. abo's kan opdrijven, van het tweede snap ik dat niet.

Ik ben trouwens vóór het automatisch kunnen delen. Zou een fijne toevoeging zijn..

Nu bijna weer een jaar later en nog steeds dezelfde vraag. Via diverse kanalen heb ik KPN gevraagd dit te regelen. Helaas ….. KPN geef duidelijkheid of regel het gewoon. 

Voor ons was het delen van MB's de beslissende factor om voor KPN te kiezen. KPN maakt er volop reclame voor. Dan is het wel teleurstellend dat we nu elke maand handmatige acties moeten gaan uitvoeren. Een medewerker heeft al beloofd hiervoor een intern meldingsformulier aan te maken. Daarnaast gaf de medewerker aan ook op dit forum een pst fte plaatsen. Bij deze. Hopelijk kan het standpunt van KPN veranderen zodat automatisch MB's delen mogelijk wordt.

Maar goed dat ze al die meldingen niet printen, het tropische regenwoud zou een stuk kleiner worden. Veel beloven en weinig geven doet gekken in vreugde leven.

Waarom in 2022 nog handmatig maandelijks mb's delen. Maak de app zo dat het gewoon automatisch kan. Wat een gedoe iedere maand. 

Reputatie 7
Badge +16

We zijn daar druk bezig mee geweest en nu zoeken wij testers om de functionaliteit automatisch delen te testen: 

 

Hierbij bied ik mij aan om het te testen. 

Reputatie 7
Badge +16

Super, @Henk Sl! Daar zijn we heel blij mee. In het andere topic kun je lezen hoe je kunt meedoen! Alvast bedankt!

Mee eens, vraag is er 100% zeker.

Bij ons in het bedrijf 4 accounts, dus tel maar 4x mee.
Is technisch uiteraard eenvoudig te regelen. Vraag is echter of KPN wel wil meewerken.


Regelen graag!

Bedankt alvast!

Dit leeft idd bij vele abonnees. KPN doe er wat aan!!!!

Reputatie 7
Badge +21

Dit leeft idd bij vele abonnees. KPN doe er wat aan!!!!

Dat doet KPN al @Victor Djien . In onderstaand topic wordt uitgelegd hoe je daar nu aan mee kan doen.

Â