Beantwoord

Maandelijks mobiel abonnement aanpassen

  • 16 June 2020
  • 4 reacties
  • 4356 keer bekeken

Ik wil een Mobiel abonnement bij kpn afsluiten incl hussel korting. Ik begrijp dat je maandelijks je bundel kan aanpassen. Wanneer ik weer elke dag naar mijn werk ga wil ik een unlimited bundel maar nu met thuiswerken heb ik dat niet nodig. De kosten per maand die ik vind in het overzicht op de website liggen veel hoger dan wanneer ik een abonnement afsluit. Dit zou het maandelijks overstappen zeer onaantrekkelijk maken. Wat zijn de kosten voor de verschillende bundels als ik deze gedurende mijn abonnement aanpas (stel ik sluit nu een unlimited abonnement voor 27.50€ per maand af en ik wil terug naar 2Gb internet+onbeperkt bellen/sms)? En als ik daarna weer terug naar unlimited ga?)

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 June 2020, 17:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @CathalijnePost ,

Het kan zijn dat je als nieuwe klant tijdelijk een korting krijgt aangeboden. Maar uiteindelijk is die kortingsperiode een keer voorbij en dan betaal je de vaste prijzen. Je hebt inderdaad eenmaal per maand de mogelijkheid om jouw bundel naar boven of naar beneden aan te passen. Hieronder een overzicht met de (vaste) prijzen en de mogelijkheden. 

 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

Als je nu een abonnement afsluit met onbeperkte data dan betaal je in combinatie met internet (thuis) € 36,00 per maand. Ga je dan over naar 2GB dan wordt de prijs €15,00 per maand. Ga je weer terug naar onbeperkte data, dan wordt het weer € 36,00 per maand.

(klik op afbeelding om te vergroten)
Reputatie 7
Badge +21

Hi @CathalijnePost, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De kosten voor de abonnementen hangen af van het moment dat je ze afsluit. Stel je sluit nu een abonnement af met onbeperkte data dan betaal je in combinatie met internet thuis € 36,00 per maand. Ga je dan over naar 2GB dan wordt dit €15,00 per maand. Deze kosten en voorwaarden blijven tijdens jouw contract gelden! 

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @CathalijnePost ,

Het kan zijn dat je als nieuwe klant tijdelijk een korting krijgt aangeboden. Maar uiteindelijk is die kortingsperiode een keer voorbij en dan betaal je de vaste prijzen. Je hebt inderdaad eenmaal per maand de mogelijkheid om jouw bundel naar boven of naar beneden aan te passen. Hieronder een overzicht met de (vaste) prijzen en de mogelijkheden. 

 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

Als je nu een abonnement afsluit met onbeperkte data dan betaal je in combinatie met internet (thuis) € 36,00 per maand. Ga je dan over naar 2GB dan wordt de prijs €15,00 per maand. Ga je weer terug naar onbeperkte data, dan wordt het weer € 36,00 per maand.

(klik op afbeelding om te vergroten)

@CathalijnePost 

Is het zo duidelijk?

Heb je nog andere vragen? 

Reputatie 7
Badge +21

@CathalijnePost ik zie dat je niet meer gereageerd hebt dus ik ga er vanuit dat het voor jou nu duidelijk is. Zo niet, dan weet je ons te vinden :wink: