Beantwoord

Maandelijkse mobiel rekening is hoger dan aangevraagd

  • 17 September 2020
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

In maart 2020 heb ik mijn telfort mobiel sim only abb verlengd. Aangezien het KPN was geworden is het dus nu een hussel mobiel abb geworden. Dit nieuwe abb ging 1 juni in.
Volgens de aanvraag zou deze 16,50 p/m kosten : 2 jr vast, 5 g data en 150 belmin. Echter het blijkt nu dat ik maandelijks 19,- betaal.


Hiervoor heb ik gebeld naar het call center en daar keurig te woord gestaan. Conclusie was ik dat ik Telfort Compleet moest activeren, en dat ik daarna extra korting kon krijgen. Dit is mogelijk aangezien we een Telfort Thuis abb hebben.  Dus aangemeld via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm. en bevestiging gekregen dat dit in goede orde was ontvangen.


We zijn nu weer een maand verder en ik heb er nog niks van gehoord. Ik vind het vervelend dat ik nu al 3 mnd meer betaal dan beloofd. Er werd tijdens het gesprek gezegd dat eea langs elkaar heen loopt omdat Telfort Thuis nog niet is omgezet in KPN product. Dat zal dan wel, maar daar schiet ik ondertussen niks mee op.


Wat kan ik nog meer doen om ipv 19, 16,50 p/m te betalen en hoe zorg ik ervoor dat ik dus gebruik kan maken van de voordelen van Telfort Compleet. Hopelijk volgt er een oplossing.

Met vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 22 September 2020, 10:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Post1981, welkom hier. 

Ik heb even meegekeken. Ik zie inderdaad dat de aanvraag niet helemaal soepel loopt. Ik heb daarom melding gemaakt bij de achterliggende afdeling om het verder uit te zoeken. hopelijk is dat dan dus snel opgelost en komt de korting juist te staan. 

Goed te horen! Ik wacht het nog even een week af en anders meld ik me weer.

Reputatie 7
Badge +20

Yes, laten we dat afspreken. 

Inmiddels door kpn gebeld, dat het wordt aangepast.

Probleem is dus opgelost! :grinning:

Reputatie 7
Badge +20

Top! :)

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan weten.Â