Beantwoord

Mail over opzegging abo. 0800 bestaat niet eens.....

• 28 april 2017
  • 3 reacties
  • 489 keer bekeken

Reputatie 2
Wordt mijn oude abo per 1 juni eenzijdig omgezet :@

10 GB in Europa, lekker belangrijk ik heb nog unlimited data in Nederland veel fijner.
Wil ik bellen, in de mail staat dit:

Hebt u nog vragen?

Kijk dan vooral op onderstaande link. Wilt u vanwege deze veranderingen uw bestelling wijzigen of annuleren? Dan kan dat kosteloos via: 0800-0116. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

klik hier kpn.com/wijzigingeu.htm

24/7 bereikbaar... lol 0800-0116 Dit nummer bestaat niet krijg ik van een vriendelijke stem te horen.
Je zou ook eens bereikbaar zijn als KPN....
icon

Beste antwoord door Justin_ 29 april 2017, 18:47

Hoi Franky12 en dirke1183, ik kan me goed voorstellen dat zo'n sms vragen oproept.

Jullie internetbundel wordt inderdaad per 1 juni 2017 omgezet van onbeperkt naar 10GB. Met deze nieuwe bundel kun je zonder verdere kosten internetten in de gehele EU.

Een uitgebreidere reactie van mij hierover vind je in dit topic. Om het overzicht te houden, wil ik jullie vragen daar te reageren 🙂.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Laat maar, net gebeld met een wel werkend nummer van de KPN en daar werd mij verteld dat deze mail niet verzonden had mogen worden.??

We wachten het wel af, ik vermoed dat er wel iets gaat komen dan in de toekomst.
Voor nu maar even opgelost, verklaard waarom de 0116 nummer het ook nog niet doet iig.
Hm, ik kreeg daarover net een smsje met de zelfde tekst. Ik heb ook een onbeperkt data abo. binnen Nederland. geld dat smsje dan ook als niet goed?? En wordt ik dan niet omgezet naar een 10gb data bundel??
Kan iemand van kpn mij hierover opheldering over geven?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Franky12 en dirke1183, ik kan me goed voorstellen dat zo'n sms vragen oproept.

Jullie internetbundel wordt inderdaad per 1 juni 2017 omgezet van onbeperkt naar 10GB. Met deze nieuwe bundel kun je zonder verdere kosten internetten in de gehele EU.

Een uitgebreidere reactie van mij hierover vind je in dit topic. Om het overzicht te houden, wil ik jullie vragen daar te reageren 🙂.

Reageer