Beantwoord

mailadres facturen is onjuist

  • 22 February 2021
  • 6 reacties
  • 38 keer bekeken

Er zijn 3 telefoonnummers gekoppeld aan MijnKPN. Voor 2 telefoonnummers staat nog een oud fout mailadres geregistreerd, dit kan ik nergens wijzigen. In MijnKPN staat voor het 3e telefoonnummer wel het juiste mailadres. Ik zie overigens dat deze vraag best vaak voorkomt op het forum, misschien een optie inbouwen om net als het factuuradres bij een abonnement ook het mailadres bij een abonnement zelf te kunnen wijzigen?

icon

Beste antwoord door Koreskerk 25 February 2021, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Koreskerk, het is inderdaad bekend bij ons dat die optie er niet is in MijnKPN 😞. Als je jouw profiel invult, dan pas ik het e-mailadres voor je aan. Geef mij even een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld. 

Hoi Jeroen, het juiste mailadres staat al in het MijnKPN-profiel. Lijkt me apart dat ik dan allerlei gegevens in een semi-openbaar forum-profiel moet invullen om het in MijnKPN goed te krijgen. De reden dat ik het forum gebruik, is omdat ik geen ander contactoptie vindt, behalve misschien de KPN-winkel. En omdat ik zag dat meerdere mensen dezelfde vraag hadden en er antwoord op hebben gekregen.

Reputatie 7
Badge +19

Jouw profielgegevens zijn enkel te zien voor een KPN moderator. Zonder die gegevens mogen wij in verband met de AVG niet zomaar jouw abonnementen erbij pakken. Tevens dient er ook via het forum verificatie plaats te vinden.  Mocht je het toch niet willen kun je altijd bellen met de klantenservice via 0800-0402 (gratis nummer) of een chat starten. 

Hoi Jeroen, ik heb met de klantenservice gebeld en zij hebben aangegeven hoe eea gewijzigd kan worden, bedankt,

wat hebben jullie NU gedaan? Jullie hebben de factuur van het enige telefoonnummer dat aan het juiste emailadres gekoppeld was, nu naar het foute emailadres gestuurd. Ik vind dit een datalek! Deze persoon is onze oude penningmeester die geld van de rekening van de kerk voor zichzelf heeft gebruikt en daarom in 2015 al uit zijn functie is gezet. Ik ben al zolang bezig om de mailadressen goed te krijgen, terwijl elk telefoonnummer vroeger op naar van de stichting is aangevraagd maar door voorgangers van jullie op naam van personen zijn gezet ipv op de kerk. En dan wijzigen jullie zonder toestemming dat enige juiste mailadres naar het foute?

 

Reputatie 7
Badge +19

Het spijt me, maar vanuit het forum is er niks gewijzigd. Zonder gegevens kan ik namelijk helemaal niets en jij hebt het forumprofiel niet ingevuld. Ik kan het ook van mijn kant herstellen voor je. Ik kan dus ook niet zeggen of aangeven hoe dit nu gebeurd is.Â