Beantwoord

mailadres voor facturatie wijzigen

  • 3 November 2019
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Beste medewerker,

 

Ik lees in het forum dat wanneer het abonnement op je naam staat dat je het mailadres van facturatie zelf kan wijzigen. Kunt u mij vertellen waar ik dat kan wijzigen. 

Het abonnement staat op mijn naam maar de facturen worden naar het mailadres van mijn zoon gestuurd. 

Hoor graag van u.

 

mvg

Robert Ritmeester

icon

Beste antwoord door Jiske_ 5 November 2019, 16:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @robertritmeester, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt.

Op het moment dat je gaat inloggen op MijnKPN, zie je de gegevens waarmee je jouw KPN ID hebt aangemaakt. Wijzig je daar iets in, dan wijzigt óók je inlog. Wil je alleen jouw contact e-mailadres aanpassen, dan kan dat door contact op te nemen met KPN. Dit kan via 0800-0402 of door te chatten 😉 

Ik kan het ook voor je regelen! Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, geboortedatum contractant en klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Kan je bij de opmerkingen het e-mail adres zetten die wij als contact mail adres mogen gebruiken? Dan kan ik het voor je aanpassen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @robertritmeester  dus ga ik ervan uit dat het gelukt is met het aanpassen van je gegevens. Anders hoor ik het graag!

Beste Jiske,

Ik heb geprobeerd om mijn gegevens bij het forum.profiel aan te passen, maar ik kon nergens meer invullen dan er al stond. Maar ik zag dat er afgelopen weekend naar mij de factuur van de kpn was gemaild dus het 'probleem’ is volgens mij verholpen.

mvg Robert Ritmeester

Beste Jiske,

Na ons contact heb ik 1x de factuur ontvangen en daarna ging de factuur weer naar het mailadres van mijn zoon. Ik heb weer gekeken of ik dit zelf via mijn KPN ID kan wijzigen maar dat lukt echt niet of ik doe iets helemaal verkeerd.  Is het mogelijk dat iemand binnen de financiele administratie het mailadres verandert in (...)?

Hoor graag.

mvg

Robert Ritmeester

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @robertritmeester Dat is gek! Ik moet je toch vragen om even te bellen met de collega's van de klantenservice of om een chat te starten. Bij dit soort (verder eenvoudige) zaken wordt een identificatiecheck gedaan die ik hier niet kan doen. Vandaar. 

Reageer