Beantwoord

mb bundelverhoging fout

  • 12 april 2016
  • 6 reacties
  • 240 keer bekeken

1200 gaf me een warrig antwoord. Ik probeer hier deskundig geholpen te worden. Gisteravond verhoogde ik mb bundel van 5000 naar 10000. Vlak ervoor had ik totale bundel 3500 (ontstaan door delen mb's tussen abonnementen) met verbruik circa 3000.

Als ik op 11e verhoog naar 10000 (met nog 19 dagen te gaan) moet ik toch wel enige verhoging van totale bundel zien? 

Is niet zo.....

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 12 april 2016, 13:56

Hoi,

Is het niet zo dat dit pas bij de volgende maand ingaat? Dat lijkt mij het meest logisch.

Robin
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Is het niet zo dat dit pas bij de volgende maand ingaat? Dat lijkt mij het meest logisch.

Robin
RobinFlikkema schreef op 12 apr '16 om 13:56u
Hoi,

Is het niet zo dat dit pas bij de volgende maand ingaat? Dat lijkt mij het meest logisch.

Robin 
Robin, jij reageert vaker-zonder iets op te lossen-met opmerkingen waaruit blijkt dat je geen ervaring met het onderwerp hebt en/of het niet snapt. Dit vermindert kwaliteit forum. KPN maakt bij tussentijdse bundelverhoging altijd een omrekening en factureert ook zo. Ik adviseer je je tijd te besteden aan issues waar je verstand van hebt en iets bij kunt dragen dan wel oplossen. Ik ben nu nog niks verder met jouw vraag.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Dat kan. Echter is dit een forum waar je ook mee mag denken, praten en discussiëren. Als je hier puur komt voor een oplossing ben je aan het verkeerde adres.

Verder, bedankt voor je advies. Echter ga ik er niet mee doen.

Robin
RobinFlikkema schreef op 12 apr '16 om 18:22u
Hoi,

Dat kan. Echter is dit een forum waar je ook mee mag denken, praten en discussiëren. Als je hier puur komt voor een oplossing ben je aan het verkeerde adres.

Verder, bedankt voor je advies. Echter ga ik er niet mee doen.

Robin 
Mij lijkt dit forum een plek die een hele gerichte bedoeling heeft: tot oplossing van knelpunten en problemen komen door ze TERZAKE te bespreken. Ik gebruik dit forum bv. als ik een ondeskundige of slordige klantenservicemedewerker heb gesproken over een wat complexer technisch knelpunt. Vroeger kreeg ik dan een reactie van een specialist op dit forum, die er mee aan de slag ging en het keurig oploste. Nu heb al paar keer binnen no time van jou reactie gekregen, die blijk geeft van hele basale onkunde en gebrek aan inzicht. Welnu: wie schiet daar wat mee op? Dit is geen kroeg of babbelforum. Waarom doe je dit? Wat wil je hiermee bereiken? 

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen ! Een goede vraag! We zijn bezig geweest met ons factuurysteem. Dit hebben we bij de meeste klanten al gedaan. Hierdoor gaan verhogingen en verlagingen van abonnementen voortaan per 1e van de maand in. Dit hebben we gedaan, zodat je geen gebroken maanden en verrekeningen hebt op je factuur. Zo zijn de facturen overzichtelijker. Bestel je eenmalig MB's erbij, of een buitenlandbundel, dan gaan die bundels wel direct in.

 

Zoals ik Robin ken, geeft hij je antwoord om je te helpen, wat hij nu ook heeft gedaan door het goede antwoord aan je te geven. 

Reputatie 6
Badge +9
 Wat een haat, make love not war.... 

Wat Robin zegt volgens mij gaat dit per 1e van de maand, dus een wijziging gaat niet direct (meer) in, zoals dat altijd wel was en zoals dat bijvoorbeeld nog wel is met extra zenderpakketen bij iTV bijvoorbeeld. Dus zo verkeerd had hij het niet.

Jij maakt voor elk probleem een nieuw account aan? Gezien je maar 3 berichten op je konto hebt en die alle 3 in dit topic staan en jij Robin voor zijn voeten gooit dat hij vaker bij jou met onkundige antwoorden strooit? 

Wees eens volwassen joh, dat praat een stuk makkelijker. ;-)

Even terug naar het "probleem":

In mijn ogen een commerciele overwegingvan KPN want hierdoor zullen mensen eerder/vaker een ophoogbundel aanschaffen om niet terug te worden gezet naar 64kb/s internetsnelheid (er bestaan bij KPN zoals je weet geen buiten bundel kosten voor internet wel een snelheid verlaging na verbruik volledige bundel)

EDIT: Cindy heeft ook reeds geantwoord zie ik, my bad.

Reageer