MB delen van een 06 nummer lukt niet.

  • 20 May 2019
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb 3 nummers bij KPN. Tussen twee kan ik wel onderling MB's delen, met de derde niet. Daar krijg ik het volgende bericht als ik op M
"Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet. Met Onderling MB's Delen kunnen KPN klanten gemakkelijk via MijnKPN of de MijnKPN app MB's naar elkaar verzenden en/of van elkaar ontvangen. Handig als u uw MB-bundel hebt opgebruikt en andere gezinsleden nog MB's over hebben. MB's delen kost bovendien niets extra en de verzonden MB's kunt u op uw factuur terugzien."

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Kees van Kranenburg. Welkom op het forum. Wat vreemd dat je geen MB's kan delen met het derde abonnement. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer 06-nummer(s) en klantnummer(s)?
Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer