Beantwoord

MB's binnen 1 dag op onverklaarbare wijze op

• 1 april 2018
  • 5 reacties
  • 219 keer bekeken

Vandaag op 1 april kreeg ik mijn nieuwe 2000 MB's. Krijg dezelfde dag nog het bericht dat ze voor 100% opgebruikt zijn. In al die jaren dat ik bij de KPN zit (en dat zijn er al heel wat) heb ik aan het eind van de maand altijd het grootste deel altijd nog over. Vandaag niets anders dan anders gedaan. Zit gewoon ook op wifi thuis. Ben ook alleen thuis. Hoe kan dit?! Het lijkt wel een 1 april grap?
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 april 2018, 14:33

Hoi paaseitje, welkom op het Forum!

Het is inderdaad erg vreemd dat opeens al die data verbruikt is! Als ik bij jouw gegevens en verbruik kijk, zie ik dat er rond 00:00 vannacht gigantisch veel gebruikt is, bijna tegen de 2GB aan.. Kan het zijn dat op dat moment WiFi niet aan stond en er enkele updates hebben plaatsgevonden? Ik kan helaas alleen zien dat het verbruikt is, en niet waaraan. Soms kan je dit via Instellingen en verbruik gegevens inzien. Zou je dit willen controleren? Ik zie dat je al een EU bundel hebt aangezet met 1GB voor €7,99. Voor nu heb ik er nog een extra aan toegevoegd, zodat je weer op 2GB zit. Deze heb ik uiteraard ook voor je vergoed! Hopelijk kan je zien waar het door gekomen is, wil je dit laten weten?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi paaseitje, welkom op het Forum!
Het is inderdaad erg vreemd dat opeens al die data verbruikt is! Als ik bij jouw gegevens en verbruik kijk, zie ik dat er rond 00:00 vannacht gigantisch veel gebruikt is, bijna tegen de 2GB aan.. Kan het zijn dat op dat moment WiFi niet aan stond en er enkele updates hebben plaatsgevonden? Ik kan helaas alleen zien dat het verbruikt is, en niet waaraan. Soms kan je dit via Instellingen en verbruik gegevens inzien. Zou je dit willen controleren? Ik zie dat je al een EU bundel hebt aangezet met 1GB voor €7,99. Voor nu heb ik er nog een extra aan toegevoegd, zodat je weer op 2GB zit. Deze heb ik uiteraard ook voor je vergoed! Hopelijk kan je zien waar het door gekomen is, wil je dit laten weten?
Dank je Susan. Mocht ik er mogelijk achterkomen laat ik je het weten. Vooralsnog blijft het voor me een raadsel.
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan! Mocht je er inderdaad achterkomen, dan horen we het graag. En ook met andere vragen kan je in de toekomst bij ons terecht!

Heb een bundel van 15 GB.

Eerste bundel van 1000 mb vandaag zo weg.

Niets gedaan buiten mb's naar partner.

Reputatie 7
Badge +17

@Rudolfvanmegen, ik kan niet zien waaraan het verbruikt is, enkel dat het verbruikt is. Dit verbruik wordt geregistreerd vanaf de simkaart. Maar als je deelt vervalt het bij jou. Anders misschien geen wifi, of er draaide nog iets op de achtergrond wat data gebruikte.

Reageer