Beantwoord

MB’s delen binnen gezin van zakelijk naar particulier

  • 22 October 2021
  • 4 reacties
  • 246 keer bekeken

Beste meneer of mevrouw,

 

Mijn man en ik hebben een zakelijk account bij KPN. Nu wilde ik kijken of wij MB’s kunnen delen met onze dochter die ook een abonnement heeft bij KPN. Zodra ik dit wil proberen geeft de KPN app aan dat mijn dochter haar nummer onbekend is. Daarnaast kan mijn man ook geen MB’s delen omdat de app dan aangeeft dat mijn man al MB’s deelt, terwijl dit niet het geval is. 
 

Nu is mijn vraag of jullie zouden kunnen kijken met wie mijn man zijn MB’s deelt? En of dit mogelijk is om dat dan te stoppen en hij zijn MB’s kan gaan delen met onze dochter. 
 

Alvast bedankt voor de moeite! 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 24 October 2021, 20:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Petra Metselaar ,

Ik vraag mij af of je vanuit een zakelijke aansluiting MB’s kunt delen met een particulier abonnement. Ik vermoed van niet. 
 

Je bent hier echter op het particuliere forum van KPN. 

Bij KPN houden ze ook van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 
 

Reputatie 7
Badge +24

Nou... dat zakelijke forum is ook zo dood als een pier. Laatste reactie 2 dagen geleden. Ze mogen daar wel eens wat beter hun best doen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Petra Metselaar! Welkom en bedankt voor jouw bericht!

Aan het delen van MB's zitten een aantal voorwaarden verbonden: je kunt MB's delen met alle KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres, zowel op je mobiel als met een tablet. KPN Mobiel abonnementen zijn de Kleinzakelijke en particuliere mobiele abonnementen, met uitzondering van de Telfort Mobiel abonnementen. Deze abonnementen profiteren namelijk nog steeds van de Telfort voordelen.

MB's delen kan als de KPN Compleet en/of Hussel voordelen geactiveerd zijn. Het activeren kan via Hussel voordelen aanmelden

Wij kunnen ook voor je nakijken of de mobiele nummers in aanmerking komen voor de voordelen en de voordelen aanmelden: vul dan de mobiele nummers waar het om gaat in onder het kopje “Persoonlijke opmerkingen” in jouw Forum profiel. Geef je hier een seintje als je dat gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +16

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!