Beantwoord

MB's delen blijft mogelijk na scheiding en verhuizing

  • 30 November 2019
  • 12 reacties
  • 394 keer bekeken

Ik ben gescheiden en verhuisd en heb een eigen KPN Hussel abonnement, maar mijn ex staat nog steeds in mijn lijstje met wie ik MB's kan delen. Hoe krijg ik hem hieruit?

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 December 2019, 09:10

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waarschijnlijk is op 1 of andere manier de verhuizing nog niet goed doorgevoerd. Het adres op uw factuur, is dat correct?

Ja verder zijn mijn gegevens juist op de factuur. Mijn ex krijgt mij er ook niet uit. 

Ik weet wel dat je je moet aanmelden voor compleet om te kunnen delen, maar je kan nergens afmelden volgens mij

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Mel80, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Normaal gesproken kan je een mobiel nummer afmelden door ‘COMPLEET UIT’ te sms’en naar 1515 (gratis). Dus indien jij eruit wil stappen, kan je dit zelf uitvoeren. Mocht het nummer van je ex eruit gehaald moeten worden dan kan het vanaf dat 06-nummer geprobeerd worden.

Mocht het niet lukken? Dan kan je het beste bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402(gratis). Zij zullen je dan doorverbinden met de KPN Compleet Desk die het mobiele nummer kan ontkoppelen van KPN Compleet.

Laat je mij weten of het gelukt is?

Sms geprobeerd, maar ik krijg terug dat 1515 sms service niet meer werkt

Ik ga van de week wel weer bellen

Reputatie 7
Badge +21

@Mel80, hmm dat is vreemd! Dat zal ik even navragen in ieder geval.. Mocht je er niet uitkomen, vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het 06-nummer dat verwijderd moet worden. Dan kan ik ook even controleren of ik het voor je in orde kan maken.

Reputatie 7
Badge +21

@Mel80, ik zie dat je Forum profiel is aangevuld. Het 06-nummer dat je in je profiel hebt staan, is inmiddels niet meer geregistreerd voor KPN Compleet. Echter dient het abonnement nog wel verhuisd te worden, dit moet de contractant zelf regelen! Als dat 06-nummer niet de juiste is, dan hoor ik het graag.

Ik heb een nieuw abonnement. Kpn hussel. Mijn mobiele nummer en die van mijn dochter staan ook op het nieuwe adres. Lijkt mij dat ik geen abonnement hoef te verhuizen?

Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik MB's kan delen met mijn dochter?

Het abonnement van mijn zoon (staat op ander adres) moet worden overgenomen door mijn ex. Hiervoor zullen we langs een kpn winkel gaan. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Mel, ik neem het even over van Susan. Ik neem aan dat de abonnementen van jouw en je dochter beide op hetzelfde adres staan? Zou je daar ook het huisnummer willen invullen en jullie beide 06-nummers onder Persoonlijke opmerkingen? Ik zie namelijk dat er alleen je postcode is ingevuld. 

Ik hoor graag van je. 

Bedankt Alex. Ik heb het ingevuld 

Ik krijg nu dit smsje:

Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging. Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN

 

Maar het factuuradres klopt wel al. Ik heb het gecheckt en de adressen van mij en mijn dochter staan correct. 

In mijnkpn staat bij het nummer van mijn dochter dat ze een huishouden moet starten om mb's te kunnen delen en bij mij staat dat mijn abonnement niet geschikt is om mb's te delen.

Ik snap niet wat er nou verkeerd gaat en in dat smsje staat nu dat mijn voordelen vervallen.... 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Mel, geen zorgen. Dat komt door ons toedoen. Ik heb de nummers van jou en je dochter gekoppeld, je kunt nu weer Mb's delen. Je weet me te vinden mocht het nodig zijn. 

Bedankt voor je hulp Alex! Alles werkt zoals het moet 🥳

Reageer