Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 21 October 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb een vraag. Ik heb kpn compleet en heb gisteren voor mijn zoon een abbo afgesloten, meteen toegevoegd aan mijn kpn maar ik kan geen mb's met hem delen, krijg te zien maak een familie aan? alle andere nummers die ik heb, kan ik wel mb's delen. Ik kan zijn nummer wel gewoon zien in de app. kunnen jullie hem voor mij toevoegen zodat ik mb'’s met hem kan delen. alvast bedankt.

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 November 2019, 09:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Robertvanw. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen MB's kan delen met jouw zoon. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Wil je het mobiele nummer van jouw zoon achterlaten in het Persoonlijke opmerkingen veld van jouw KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb geen bericht van je ontvangen. Kan je inmiddels al MB's delen met jouw zoon? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Robertvanw. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen MB's kan delen met jouw zoon. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Wil je het mobiele nummer van jouw zoon achterlaten in het Persoonlijke opmerkingen veld van jouw KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat de KPN Compleet voordelen inmiddels al actief zijn. Wanneer het nog steeds niet lukt om MB's te delen, dan hoor ik dat graag van je!

 

Reageer