Beantwoord

mb’s delen lukt niet

  • 25 October 2020
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Mb’s delen lukt niet 

 

*Admin: Topic verplaatst naar juiste board.

icon

Beste antwoord door Danny 31 October 2020, 17:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +5

Hoi @MBCL! Welkom op ons forum.

Wat lastig dat het niet lukt om MB's te delen. Voordat je MB's kunt delen, is het belangrijk dat alle telefoonnummers op hetzelfde adres geregistreerd staan en dat je je aangemeld hebt voor de voordelen. Als de aanmelding eenmaal verwerkt is, kun je via Mijn KPN de nummers terugvinden die zijn aangemeld. Daar zie je dan ook de optie om MB's te delen! 

Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, wil je dan je profiel aanvullen met de klantnummers waar het om gaat? Dan kan ik even meekijken of alles goed staat. 

Reputatie 2
Badge +5

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels lukt om MB's te delen. Mocht je nog wel vragen hebben, dan kun je die natuurlijk altijd stellen. 

Reageer