Beantwoord

Mb's delen lukt niet

  • 17 June 2021
  • 8 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik kan helaas geen Mb's delen met mijn zoon. Hij heeft een kids sim. Ook zou ik bijvoorbeeld bij hem Mb’s willen overzetten naar een ander nummer in mijn gezin. Dit lukt dus ook niet. Ik heb zijn telefoonnummer al proberen aan te melden, maar kreeg telkens de opmerking dat dit niet lukte. Wat kan ik nu doen?

icon

Beste antwoord door JeroenDFH 25 June 2021, 19:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jeroen, welkom hier. 

Hoe heb je dit geprobeerd om aan te melden, via de aanmeldpagina? Zo ja, zou je hier ook een screenshot willen plaatsen van de foutmelding?

Ja, via de aanmeldpagina. Ik kreeg onderstaande melding:

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dan kijk ik even met je mee. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook alle 06-nummers invullen waar het om gaat. 
 

Als het goed is heb ik dat gedaan, maar ik kan nergens aangeven om welke telefoonnummers het allemaal gaat. Of doe ik dat bij een bepaald invulvak?

Reputatie 7
Badge +24

Dit kan onder Persoonlijke opmerkingen in je profiel. Laat het me weten als je dit hebt gedaan. 

Dit kan onder Persoonlijke opmerkingen in je profiel. Laat het me weten als je dit hebt gedaan. 

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, zou je het nu nogmaals willen proberen? 

 

Jaaaa, het werkt, heel erg bedankt, Alex!