Beantwoord

MB's delen met nieuw abonnement

  • 15 September 2020
  • 9 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik wil MB’s delen met het mobiele nummer van mijn dochter die sinds gisteren ook klant is van KPN. ALs ik MB’s wil delen via de app dan kan ik wel met mijn man delen maar niet met mijn dochter. Kan iemand haar aanmelden? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 22 September 2020, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @pastasport. Welkom op het KPN Forum. Ik zal proberen om het nieuwe nummer aan te melden. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en haat mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @pastasport. Welkom op het KPN Forum. Ik zal proberen om het nieuwe nummer aan te melden. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en haat mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je nog steeds geen gegevens hebt achtergelaten in jouw KPN forum profiel dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg het probleem hebt verholpen. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, kijk dan eens in het topic: MB's delen

Hoi Vikash, ik zie het bericht nu pas. Nog niet opgelost. Mijn naam is R.Verhoofstad 

 

Haar mobiele nummer: 06-********

 

Het gaat erom dat het nummer gekoppeld wordt aan mijn account zodat we 1. 5 euro korting krijgen en 2. zodat ik mijn mb’s met haar kan delen zodat ze nooit zonder zit als ze onderweg is van school naar huis etc. 

 

Hopelijk kun je dit voor me oplossen

 

Renate 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @pastasport  haal s.v.p. z.s.m. je privégegevens uit je reactie i.v.m. de pricavy.

Dat kun je doen door r.o. op de 3 … te klikken, dan op bewerk,

tekst aanpassen en op bewaren/opslaan klikken.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Vikash, ik zie het bericht nu pas. Nog niet opgelost.

Hopelijk kun je dit voor me oplossen

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het mobiele nummer zojuist toegevoegd aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden. Laat je mij weten of het nu wel lukt?

 

Alles gelukt. Zijn mijn gegevens verwijderd? Had niet in de gaten dat dit openbaar was. Volgende keer gelieve melden

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb jouw gegevens verwijderd. Goed om te lezen dat het is gelukt!

Tot slot Vikash- kan ik de abonnementen ook overzetten op een andere naam/zaak van mijn man?

 

Reputatie 7
Badge +21

Tot slot Vikash- kan ik de abonnementen ook overzetten op een andere naam/zaak van mijn man?

 

Dat is mogelijk. Je zal daarvoor het onderstaande online formulier moeten invullen. 

 

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/mobiel/contract-overnemen.htm