Beantwoord

MB's delen met nieuwe bundels

• 1 juni 2017
  • 6 reacties
  • 151 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +10
KPN heeft vandaag nieuwe bundels geactiveerd.

Mijn partner mag maar liefst 50 gig opmaken per maand ivm KPN compleet.
Maar de site van delen is nog niet aangepast of gaat dit nog komen en ben ik
te snel met roepen.

Maximaal nu is mogelijk 5 gig, hoe leuk zou het zijn als hij in 1 keer 20 of 25 gig kan
delen ipv 4 of 5 keer op de 5 gig te klikken.

Wellicht zijn er meer mensen die mij steunen in dit onderwerp.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 2 juni 2017, 10:48

Hoi Clevegt, ik heb sneller reactie dan verwacht, maar niet het antwoord waar ik op hoopte. Er is wel over nagedacht al, maar er zijn andere dingen die voorrang hebben qua implementatie. Het wordt niet meer dit jaar dat er een wijziging in komt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
He Clevegt, wat leuk om je weer op het forum te zien! Goed dat je dit aankaart, want er zit wel iets in inderdaad. Volgens mij is het zo dat er in de app een X aantal modules beschikbaar zijn om MB's delen in te delen. Ik weet eigenlijk niet of er wat op de planning staat om dit te wijzigen. Daar ga ik voor je achteraan en kom erop terug. Dat wordt dan wel pas na het weekend dat je iets van me hoort 🙂.
Reputatie 6
Badge +10
He Clevegt, wat leuk om je weer op het forum te zien! Goed dat je dit aankaart, want er zit wel iets in inderdaad. Volgens mij is het zo dat er in de app een X aantal modules beschikbaar zijn om MB's delen in te delen. Ik weet eigenlijk niet of er wat op de planning staat om dit te wijzigen. Daar ga ik voor je achteraan en kom erop terug. Dat wordt dan wel pas na het weekend dat je iets van me hoort 🙂.
Hey @Cindy_, ja ik dacht het is wel weer even tijd om iets van me te laten
horen en dan maar op deze manier. Ik wacht je bericht af en alvast een goed weekend.
Reputatie 7
Badge +24
Dat gaat zeker lukken met dit lekkere weer. Jij ook een goed weekend gewenst en we spreken elkaar daarna.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Clevegt, ik heb sneller reactie dan verwacht, maar niet het antwoord waar ik op hoopte. Er is wel over nagedacht al, maar er zijn andere dingen die voorrang hebben qua implementatie. Het wordt niet meer dit jaar dat er een wijziging in komt.
Reputatie 6
Badge +10

@Cindy_ bedankt voor de snelle reactie en jammer dat dit niet direct is
meegenomen in de wijziging. Dan wachten we het wel weer af en 4 keer klikken
op 5 gig als de mb's gedeeld gaan worden.
Reputatie 7
Badge +24
Er zit niks anders op helaas. Mocht ik te zijner tijd iets horen erover, dan laat ik je dat weten 🙂. Een fijn weekend alvast gewenst!

Reageer