Beantwoord

MB's delen werkt niet

  • 23 June 2019
  • 8 reacties
  • 181 keer bekeken

Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem. Mijn man en ik hebben hetzelfde abonnement. Bij mijn man verdwijnen de MB's als sneeuw voor de zon, ik heb geen idee hoe dit komt. Het enige wat hij doet is een beetje internetten (maar heeft WIFI aan). Ik heb enorm veel MB's over (ik internet niet minder ofzo) en wil overdragen naar mijn man maar dit lukt niet. Wij hebben het abonnement nog niet zo lang (1,5 maand ofzo) graag jullie hulp, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Marina_ 26 June 2019, 14:25

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Sylvia_Curiel, Welkom bij KPN en welkom op het forum! Ik begrijp dat je mb's wilt delen, maar dat dit niet lukt. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel de mobiele nummers aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Hoi Marina,

Dank je wel voor je reactie, ik ga mijn best doen maar ben nu al een paar dagen aan het "vechten" met van alles en ik krijg het gewoon niet voor elkaar.

Wij hebben 2 mobiele nummers (staan beide op mijn naam) en ik probeer op beide toestellen ook "mijn KPN" te activeren maar dat lukt gewoon niet. Op gegeven moment had ik op mijn toestel de gegevens van mijn man en andersom! 🙂 Na het "samenvoegen" was het einde helemaal zoek en heb ik het opgegeven....

Nu heb ik alles ingevuld wat je vroeg... Volgens mij gaat het ook mis ivm ons emailadres? Ik kon op het emailadresl mijn eigen "mijn KPN" op mijn toestel zetten maar niet op die van mijn man. Voor hem heb ik het adres gebruikt (een alias), gaat het daar misschien fout?

Alvast bedankt!
Sylvia

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Sylvia_Curiel, Bedankt voor de aanvullingen. KPN Compleet staat los van jullie e-mailadres. Ik heb jullie aangemeld voor KPN Compleet en vanaf nu kunnen jullie mb's delen via MijnKPN. Mocht het toch niet lukken, hoor ik graag van je.
Hoi Marina,

Ja geweldig, het werkt, dank je wel!

Bij wie kan ik dan terecht mbt vragen over Mijn KPN app?
Reputatie 7
Badge +19
Goed om te lezen dat het eindelijk werkt @Sylvia_Curiel. Vragen over MijnKPN kun je ook stellen aan mij. 🙂
Never mind 🙂, ik heb de code gewist en kon nu met mijn eigen gegevens inloggen! txs
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Sylvia_Curiel
Mocht je nog willen uitzoeken, waar de MB's verdwijnen als sneeuw voor de zon, moet je eens kijken in het toestel. KPN en de MijnKPN app kunnen (en mogen ivm privacy) dit niet laten zien, maar je toestel houdt dat wel bij.
Ik heb zelf een Android toestel, daar kies je:
Instellingen ⚙️ - Verbindingen - Gegevensgebruik - Gebruik mobiele gegevens
en dan krijg je een lijst van verbruik per app.
Hallo @Sylvia_Curiel
Mocht je nog willen uitzoeken, waar de MB's verdwijnen als sneeuw voor de zon, moet je eens kijken in het toestel. KPN en de MijnKPN app kunnen (en mogen ivm privacy) dit niet laten zien, maar je toestel houdt dat wel bij.
Ik heb zelf een Android toestel, daar kies je:Instellingen ⚙️ - Verbindingen - Gegevensgebruik - Gebruik mobiele gegevens
en dan krijg je een lijst van verbruik per app.


Dank je wel! Ik ga dat zeker even kijken!

Reageer