Beantwoord

MB's Delen werkt niet

  • 27 November 2019
  • 13 reacties
  • 396 keer bekeken

Ik heb op mijn KPN het telefoonnummer van mijn vrouw toegevoegd, die is sinds 3 dagen online met KPN en heeft bijna haar bundel gebruikt omdat die naar Rato is ingezet.

Als ik MB’s probeer te delen dan zie ik onderstaande en kan ik niets delen:

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 November 2019, 19:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Dennis, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het nummer waar het om gaat. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Dennis, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Ik heb hetzelfde probleem… zie de nrs van m’n kinderen maar kan geen mbs delen

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Bongers74 

 

Misschien beter toch dit formulier invullen,zie MB's delen lukt niet

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb hetzelfde probleem… zie de nrs van m’n kinderen maar kan geen mbs delen

Hi Bongers. Zou je mij een privébericht willen sturen met de nummers waar het om gaat?

Ik heb exact hetzelfde probleem en kan geen mb’s delen

Hallo,

Ik kom van telfort wij hebben onze toestellen aan gemeld maar ook ik kan geen mb's delen

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Hans Snel 

 

MB's delen werkt niet voor ex-Telfort klanten, 

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/mbs-delen-ex-telfort-klant-488772

Gaat dit in de toekomst wel werken, want volgens mij vallen we nu echt onder de vlag van KPN? 

Hallo @Roob , als je een ‘echt’ KPN-abo gaat nemen gaat het wèl lukken.

 

@JanD dus wanneer je nu je abonnement verlengd heb je een “echt” KPN abonnement?

@JanD dus wanneer je nu je abonnement verlengd heb je een “echt” KPN abonnement?

Hallo @Roob , inderdaad, als je je abo verlengt ga je over naar de KPN-voorwaarden, maar let op, dat kan nadelig uitpakken, mb's maximaal 3 maanden meenemen vervalt o.a.

Verlengen hoeft niet, is alleen zinvol als je voordeliger uit bent, anders niet.

Even e.e.a. goed vergelijken dus voordat je ‘overstapt’.

Thanks @JanD