Beantwoord

MB's en belminuten aan het eind van de maand

  • 11 January 2019
  • 2 reacties
  • 246 keer bekeken

Reputatie 1
Aan het eind van de maand verdwijnen van mijn mobiele telefoon de MB's en de belminuten die ik nog over had. Nu krijg ik weliswaar nieuwe MB's en belminuten per de eerste van de maand, daar betaal ik ook voor, maar ik heb toch het gevoel dat mijn MB's worden 'gestolen'. Vergelijk: ik gooi aan het begin van de maand de tank van mijn auto vol met 50 liter benzine, Daar betaal ik voor. Aan het eind heb ik nog 20 liter over. Op de laatste dag van de maand hevelt het tankstation die overgebleven liters benzine uit mijn auto. Daarna kan ik tegen betaling mijn tank weer volgooien met 50 liter. Ik ga weer op weg. Maar er knaagt wel iets...
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 January 2019, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @NOPS, welkom! Als de benzinepomp wist dat de kans zeer groot was dat je de volgende maand niet kwam tanken, omdat je nog benzine over had, zouden ze de prijzen waarschijnlijk verdubbelen 😉. Je bent niet de enige die dit wenst en ik ga ook jouw verzoek intern doorzetten. Wie weet wordt er in de toekomst gehoor aan gegeven! Mocht je nu structureel teveel hebben, adviseer ik je om bij verlenging toch eens te kijken of het abonnement nog bij je past. Overigens kan je je MB's ook delen als je gebruik maakt van KPN Compleet, misschien iets voor jou?
Reputatie 7
Badge +10
@NOPS, tja dat is hoe het bij bijna alle providers werkt. Je weet van tevoren precies waar je aan toe bent, dat dan weer wel.
De vergelijking met benzine gaat niet helemaal op, want dat is een product en geen dienst zoals het beschikbaar stellen van MB's. Dat kun je beter vergelijken met een verzekering, in dit geval de 'verzekering' dat je toegang tot het internet hebt.