Beantwoord

MB's gedeeld maar geen mobiel internet

  • 22 March 2019
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Hallo,

Sinds maandag ben ik overgestapt naar KPN, een abonnement zonder data. Mijn man heeft een abonnement met data en thuis hebben we internet en tv van KPN. We hebben mijn abonnement gekoppeld aa ons KPN profiel en bevestiging gekregen dat KPN compleet goed geactiveerd is. Mijn man heeft mij data gegeven. We hebben beide bevestiging dat dit gebeurd is en ook de app bevestigt het. Toch heb ik geen mobiel internet. Ik ben verbonden met het KPN netwerk, zie dat ik goede 4g verbinding heb maar er gebeurt niets. Bellen werkt wel en wifi ook, alleen geen mobiel internet dus.

Ik heb woensdag met de helpdesk gebeld. Ze konden niets vinden en zouden een formulier voor me invullen. Binnen 2 werkdagen zou ik teruggebeld worden, maar ik heb nog steeds geen contact gehad. Zit inmiddels dus al bijna een week zonder mobiele data en zou graag hulp hebben.

Groetjes,
icon

Beste antwoord door Xzyno 22 March 2019, 23:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Het werkt al. Ik heb bij namen toegangspunten wat gereset en nu heb ik wel internet.
Reputatie 7
Welkom op het forum @Xzyno 🙂 Fijn om te lezen dat het gelukt is na het resetten van de namen. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.