Beantwoord

MB’s na verlengen

  • 25 October 2019
  • 6 reacties
  • 195 keer bekeken

Goedemorgen,

op het moment heb ik een abonnement bij jullie voor de telefoon waarbij ik 6GB heb aan internet in de maand. Nu is mijn toestel afbetaald en wil ik hem verlengen met een nieuw toestel. Alleen krijg ik dan alleen de keuze om weer 2GB per maand te krijgen of 5GB, maar dan gaat de prijs ook omhoog. Als ik een nieuw toestel koop met abonnement voor 2GB, blijf ik dan nog 6GB krijgen? Ook vroeg ik me af als ik mijn toestel verleng of de eenmalige kosten van het toestel op de volgende factuur moeten worden afgerekend of eerder? 
Vriendelijke groet,

Julian Vonk

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 October 2019, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Julianvnk, welkom! Ik begrijp denk ik niet helemaal wat je eerste vraag is. Op het moment dat je gaat verlengen, krijg je een nieuwe abonnementsvorm. Deze bieden wij op dit moment inderdaad aan met o.a. 2, 5 of 10 GB. Je krijgt dan dus geen 6 GB meer, dat bieden we namelijk op dit moment niet meer aan. 

 

Als je je abonnement online verlengt, dan krijg je de eenmalige kosten inderdaad op de eerstvolgende factuur in mindering gebracht. Mochten er nog andere vragen zijn, laat je het me dan weten?

Reputatie 7

Heb je ook jouw vaste Internet aansluiting bij KPN ondergebracht?

Heb je ook nog een ander mobiel abonnement bij KPN ondergebracht?

Goedenavond,

Sinds een aantal maanden ben ik klant bij jullie en heb een TV en een telefoonabonnement. Normaal let ik er niet op en geloof ik het allemaal wel, maar nu heb ik gemerkt dat als ik MB’s van mijn telefoon over houd, die dan niet worden meegenomen naar de nieuwe maand. Waarom is dit?

Alvast bedankt voor jullie reactie.


Met vriendelijke groet,

Ludmila

Reputatie 7
Badge +24

Mb's meenemen naar de volgende maand heeft KPN niet. Nog nooit gehad.

Mb's meenemen naar de volgende maand heeft KPN niet. Nog nooit gehad.

Bedankt voor je reactie Nick. Wel vreemd en jammer.

Reputatie 7
Badge +24

Mb's meenemen naar de volgende maand heeft KPN niet. Nog nooit gehad.

Bedankt voor je reactie Nick. Wel vreemd en jammer.

Volgens mij heeft vodafoon het ook niet. En de meeste andere providers ook niet. Als je mb's mee wilt nemen naar de volgende maand, dan moet je heel hard zoeken.