Beantwoord

MB's delen als ex Telfort klant

  • 28 January 2020
  • 9 reacties
  • 469 keer bekeken

Deze week zijn onze mobiele nrs overgezet van Telfort naar KPN. 

Het internet thuis abonnement is nog niet overgezet.

Beide telnrs/ producten ondergebracht onder één KPN id.

Bij Mbs delen wordt gevraagd naar 'Start huishouden'

Geen idee hoe ik dat moet doen. 

Er staat toch duidelijk dat je bij een KPN abo, wat ik nu 2 x heb, Mbs kan delen.

Heb ook KPN Compleet en Telfort Compleet ingevuld cq aangevraagd.

Graag uw hulp.

Vrgr

Ron 

 

Admin: titel iets aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Tycha 28 January 2020, 18:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @RonEK 

 

MB's delen werkt niet voor ex-Telfort klanten, dan zou je over moeten stappen naar een KPN-abonnement met het risico dat je een aantal voordelen verliest van Telfort.

Bedankt voor het antwoord. Bedoel je dat ik de mobiel abo's zou moeten overzetten? Inderdaad verlies je dan veel (prijs)voordeel. Dit zou KPN wel 's duidelijker mogen communiceren.

 

We hebben of krijgen nu iets meer mogelijk heden dan bij Telfort kon dit helaas niet. Als je contract vrij  ben kan je via KPN verlengen.

 We gebruiken dezelfde MijnKPN omgeving daarom zien we zaken die voor ons niet werken.

Je kan het hier lezen.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/telfort-mobiel-wordt-kpn-488250

 

Vraag jezelf af weegt het belang van het delen zwaarder dan de voordelen die je nu hebt. Is het omhoog aanpassen van de veel gebruiker mischien voordeliger?

Verder helemaal mee eens nu het zover is krijgen we pas definitief te horen hoe en wat.

Bedankt goede, vertrouwde Galdor,

Alleen in vakanties zitten we wel 's krap in de Mbs, maar elkaars Mbs via mobile hotspot gebruiken gaat ook prima. Heel makkelijk te doen. Prijsverschil is te groot en ik hoop nog lang mijn huidige abo met huidige prijs te kunnen voortzetten. Tenzij de jaarlijkse prijsindexatie te hoog wordt natuulijk.

Precies hoe begrijpelijk het is de indexatie maakt het ook verleidelijk om eens rond te kijken.

PS @Tycha we (Telforters) kunnen nu verlengen via KPN maar ergens is het nog steeds overstappen. Deze migratie noemen we maar een soft overstap 😉 wel enkele lusten niet alle lasten.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RonEK, welkom hier.

Ik lees dat je als ex Telfort klant ook graag MB's wilt delen. Dit kan zoals gezegd niet met het Telfort abonnement. Dan moet je echt verlengen naar het KPN abonnement. Alle informatie over wat wel en niet kan vind je in het overgangstopic Telfort wordt KPN mobiel.

nou lekker dan kpn lekker welkom pfffff geef mijn mAAR WEER TELFORT  PFFFFFFF

 

Hallo @sylaar , het is maar net wat je belangrijker vindt: mobiele data maximaal 3 maanden meenemen bij Telfort of mobiele data onderling uitwisselen bij KPN, maakt in wezen niet veel verschil, lijkt me.

 

Niet? Mijn ongebruikte gemiddeld 6Gb met iemand kunnen die tekort komt klinkt prima. We nemen twee maanden mee geen drie. Het is de huidige maand plus ongebruikt van de twee voorgaande maanden.