Beantwoord

Meenemen bundels

  • 1 August 2020
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Twee dagen geleden is mijn abonnementsverlenging ingegaan. 
Vandaag kreeg ik al een berichtje dat mijn MB’s bijna op zijn (75%), terwijl ik er nog heel veel had en die hoeveelheid ook gewoon in de MijnKPN-app vermeld staat. 
Uit angst voor hoge kosten durf ik nu niet meer te internetten, maar als ik de app zie moet ik nog meer dan voldoende hebben. Wie kan mij hiermee helpen? 
Groet Fenny 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 August 2020, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reken er maar niet op. Hier hetzelfde , vorige maand ineens bijna de helft van m'n mb kwijt omdat de verlenging inging. En nu kom ik erachter dat de hussel voordelen die KPN zo mooi beschrijft alleen maar nadelen zijn . Geen dubbele data en belminuten terwijl ik een duurder abonnement nu heb . En dan ben je jarenlang klant.

Reputatie 7

Hoi @Fensiefens, welkom bij ons op het forum. Als je een verlenging doet kan die voor de volgende factuurmaand al ingaan, dan krijg je de belminuten en data naar rato voor de rest van de maand. Als het 2 dagen van juli in was gegaan, krijg je de data voor die 2 dagen, en op 1 augustus zal je dan weer de volledige periode gekregen hebben. Het kan zijn dat het sms’je van 75% nog over die 2 dagen ging en niet over de nieuwe bundel van deze maand.

Zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken naar de bundels en het sms'je, dan weet je precies waar je aan toe bent. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7
Badge +28

@Fensiefens 

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @Fensiefens, en op je profiel zie ik ook nog geen gegevens staan. Als we nog met je mee kunnen kijken weet je ons te vinden.