Beantwoord

Meer data bij abonnement

  • 11 August 2019
  • 4 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik heb maar 2 GB, ik wil graag meer. Hoe sluit ik dit zo goedkoop mogelijk aan bij mn eigen bundel?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 11 August 2019, 18:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo isazwitser,

Je kan een mobiel abonnement altijd verhogen, indien je niet in de eerste maand van het contract zit of al het hoogste abonnement afneemt 😉 Dit kan helaas niet per direct, een verhoging (of daarna weer een verlaging) gaat per de 1e van de volgende maand. Via MijnKPN kan je nu dus een verhoging aanvragen die dan ingaat per 1 september. Er zijn b.v. ook abonnementen met 5 GB, 15 GB en 50 GB.

Indien het via MijnKPN niet lukt, dan kan een moderator (als klantenservice) dit ook voor je aanvragen. Laat het even weten als je dat wilt!

Ze hebben dan wel wat extra gegevens nodig, maar die kan je in jouw Forum profiel invullen. Denk dan aan je naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer en laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer (bij persoonlijke opmerkingen). Alles waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Hoeveel gaat dat kosten ??
Reputatie 7
Badge +28
Dat is afhankelijk van welke keuze je maakt:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven.htm
Reputatie 7
Hallo @isazwitzer, welkom op het forum. Ik zie dat Noordzee je vraag al heeft beantwoord, ik kan daar weinig aan toevoegen 🙂 Is het nog gelukt om je abonnement te wijzigen?