Vraag

Meerdere toestellen nooit ontvangen, ben volgens apps op 2 locaties tegelijkertijd

  • 4 August 2021
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Badge

Zoals U ziet. Met nog geen 5 min tijdsverschil sta ik op 2 plaatsen gelocaliseerd na te gaan. Dit zijn nog maar 2 van minstens 10 foto's. Op andere foto. Met telefoons die in me bezit zijn? Die ik letterlijk de meeste nooit heb gehad. Ik meldingen aan kpn. Het onderwerp. Van zodra en zo 3 telefoons die ik wel had besteld. Maar NOOIT heb ontvangen. Schuift kpn het voorval af naar PTT misschien dat ik dit fout zie maar als ik iets bij KPN bestel zijn hun in mijn ogen de verantwoordelijke dat het toestel ook aan moet komen want ondertussen worden ze wel betaald sterker nog ik ben allrisk verzekerd wat KPN mijn heeft aan weten te smeren ik doe aangifte dat een toestel nooit is aangekomen want dat verwacht chip in aangifte te krijgen maar ontbrak het imei-nummer dus kunnen ze niet tot verzekeren overgaan Hoe moet je in hemelsnaam een e-mail nummer bij een aangifte bij laten zetten als je hem nooit ontvangen hebt ik weet niet wie dit allemaal leest of dat er ook enige medewerkers van KPN zelf tussen zitten maar ik geef bij deze het advies namelijk dit zeer serieus te nemen want net zoals jullie bij een gesprek vooraf aangeven het gesprek op te nemen wegens zogezegd kwaliteitsdoeleinden sla ik ook alle gesprekken op dat als ik eenmaal zover is dan beloof ik het ook goed af te werken en dan hebben we het niet over een paar €100 dan spreken we echt over duizenden euro's en kan ik allemaal aan tonen nu ga ik aangeven wat ik verwacht is niets meer te krijgen als waar ik voor betaal en dat zijn dus in ieder geval drie telefoons een Samsung s20 of 21e naar de goedkoopste versie van dit is het minste geheugen en Samsung S9 daar wel met het meeste geheugen en als laatst en Samsung S10 ook de goedkoopste versie niet dat KPN opeens die drie telefoons gaat vergoeden Nee ik hoef er maar één en dat is Samsung s10 de andere telefoons wil ik gewoon de financiële vergoeding voor als wat ik er ook door de tijd heen voor betaal naast dat wil ik graag dat KPN zeer serieus gaat kijken naar de andere locatie waar ik gelokaliseerd sta en ik er dus ook bij zie dat mijn telefoonnummer erbij staat en ook mijn Gmail bij vernoemd wordt Er worden dan ook letterlijk bestellingen verricht een die ik nooit heb gedaan twee laat staan ooit zelf te ontvangen alles wat er besteld is hoef ik niet als producten of als financiële vergoeding tellen officieel stuk dat ik het kan aantonen dat ik dat niet heb verricht dan nog als laatst enige tijd geleden heb ik het complete Waste internet abonnement voor thuis afgesloten met zogezegd gratis televisie erbij een de geleverde televisie is niet de televisie die op mijn contract staat 2be tv die heeft letterlijk twee dagen gewerkt Ik heb contact met KPN opgenomen omdat het internet zelf ook zeer slecht tot niet werkte monteur is langs geweest kon niets voor mij betekenen die beste man is tanden zelf ook van te kijken hij heeft alles genoteerd en zei dat KPN daar nog contact met mij over op zou nemen wat inmiddels al dik 3 weken geleden is ook Dit heb ik gelukkig opgenomen dus of KPN die vergoed mijn het bedrag van de tv of KPN levert de tv waar ik het contract voor af heb gesloten Gelukkig is het ook maar een kleine onenigheid als ze mijn kunnen betrappen met nalatig te zijn geweest met betalen dan hoeven ze van mij hier geen moeite aan te besteden. Ik heb er deze laatste foto bewust bijgevoegd voor het geval kpn het idee zou mogen hebben dat ik er een slaatje uit wil proberen te slaan helemaal fout en dat is ook echt mijn rekeningnummer U mag dit serieus nemen of zeer nalatig in zijn om niets aan te doen fijn dat ik in ieder geval dan beloofd al is het en langere weg maar dat ik er dan alles uithalen wat er uit te halen is en daarnaast zal ik het op alle sites plaatsen ik naar kan bedenken wees niet ongerust Ik zal niet meer dan de waarheid plaatsen bij van overtuigt ben dat meer cliënten van KPN tegen dit soort dingen aanlopen werk dan ook een oproep voor zal doen mag je op reageren dan niet op deze site maar op mijn eigen en Gmail account ik geef er zeer bewust 3 zodat ik er zeker van kan zijn dat ik de reactie ontvang ik ben er 100% zeker van dat de desbetreffende hacker een van de aankomende mails niet in kan *** *** en *** Je mag ook contact met mij opnemen dmv Whatsapp want dan kan ik u ook een veel duidelijker beeld geven waar het over gaat om het op te lossen Mijn telefoonnummer is ***

PS voor de gene die ook een oprecht,  eerlijk meningsuiting verschil heeft bij kpn zoals bestelling niet te hebben ontvangen of Hoe kpn me correcte klanten om gaat enz. Vraag ik U me een mail te versturen op *** graag wel mensen een e-mail versturen die nooit een achterstand bij KPN hebben gehad dat is niet persoonlijk bedoeld anders heeft KPN een vrijstelling. Van de naam pas tegen ze er echt de tijd voor in om hun eigen vrij te pleiten Met vriendelijke groet Marcel

 

Admin: privégegevens verborgen i.c.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
  1. Dit bericht is absoluut niet te volgen, ik heb het idee dat er iets mis gaat met bestellen maar zeker weet ik dat niet.
  2. Het is niet aan te raden om je telefoonnummer, e-mail adressen en woonadrespubliekelijk op het internet te zetten. Mijn advies dan ook om dit weg te halen, anders zal een van de moderatoren dit doen.
Badge

Kan ik me zeer goed indenken. Want dat is een zeer breed onderwerp.  Kort. In totaal over 4 jaar verspreid.  3 toestellen NOOIT ontvangen. Maar wel betaalsysteem 2 als ik me lokatie na ga als ik een melding ontvang van een besteld product. Ben ik totaal niet in de buurt geweest. Laat staan dat ik wat voor product, ook maar ooit ontvangen. Zo zijn er nog behoorlijk wat dingen die zich voordoen  of voor hebben gedaan.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Celloke77 
Wat een vreselijk onduidelijk en warrig bericht, het is niet te volgen, alles staat door elkaar.
Overigens is het tegen de regels om e-mailadressen e.d. te plaatsen zoals @Ik_Hussel ook al zegt.
Denk je nu echt dat wij zin hebben om dat bericht van A tot Z te lezen?

 

Moet je zijn andere 5 topics eens proberen te ontwarren, en zodra er een moderator reageert word het stil.

Dan zijn ze gestolen, dan nooit aangekomen en dan weten we het niet meer, maar als een toestel nooit is aangekomen kun je ook bij Google geen contacten herstellen, die heeft zich nooit aangemeld bij die dienst.

Reputatie 7
Badge +10

De 1 stelt vragen met 2 woorden, en hier hebben een heel boekwerk :joy:

 

Nauwelijks te lezen, slecht Nederlands, en gezien je andere topics is er al jaren van alles aan de hand.

Ik denk dat je hulp nodig hebt. Iemand in je omgeving die Nederlands spreekt en jou helpt als je iets besteld en uitlegt hoe dingen werken. 

 

Reputatie 7
Badge +20

@Celloke77, je hebt hier l meerdere topics over. Het is mij net als de rest nog niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. Kun je dat in enkele zinnen uitschrijven? Als je liever belt, dan mag dat ook met 0800-0402 of ga langs een van onze winkels om te bespreken.