Beantwoord

Melding 'geen simkaart'

  • 20 March 2019
  • 2 reacties
  • 1605 keer bekeken

Hi,

Ik had schade aan mijn telefoon, die was verzekerd dus kreeg een nieuw toestel.
Die heb ik helemaal geïnstalleerd en mijn oude telefoon stond op mijn nieuwe toestel.

Nu kreeg ik gisteren ineens de foutmelding geen simkaart. Ik kan buiten dus niet meer internetten en kan ook niet meer bellen.

Wat is er aan de hand, of wat kan ik doen?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door huistijger 20 March 2019, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @CharWalthuis
Ik neem aan dat er wel een simkaart in zit?
Zo ja dan is het beste deze even schoon te maken met een niet-pluizige doek, vingerafdrukken zijn n.l. funest voor de contacten.
Nu weet ik niet welke telefoon je hebt, maar als jij bij de contacten in het toestel kunt komen dan kun je die ook (heel voorzichtig) even schoonmaken.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @CharWalthuis, welkom! Wat balen zeg 😞. Heb je iets gehad aan de tip wat betreft het schoonmaken van de simkaart? Of heb je wellicht al op een andere manier contact met ons gehad? Als je nog steeds deze melding krijgt, denk ik dat je het beste een nieuwe simkaart kunt halen. Dat kan gratis (als het om een abonnement gaat) bij de winkel of via MijnKPN. Ik kan het ook voor je doen, vul dan je forumprofiel even aan met je postcode + huisnummer en 06-nummer.