Beantwoord

Melding van Bel en SMS bundellimiet

  • 21 October 2020
  • 1 reactie
  • 263 keer bekeken

Waarom krijg je wel een melding als je 50%, 75% en 100% van je databundel bereikt, maar geen melding als je over je belminuten heen gaat?! Dit is toch een bepaalde verwachting die je schept door voor het een wel te berichten en het andere niet. 

icon

Beste antwoord door Robin_ 28 October 2020, 08:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Hoi Marijke111, van harte welkom op ons forum!

Het kan afhankelijk zijn van het type abonnement, maar doorgaans wordt er wel een SMS notificatie gestuurd. Als je je gegevens onder je profiel invult (onder persoonlijke opmerkingen je 06-nummer) en hier een seintje geeft als dat is gebeurd, dan check ik je abonnement. De verwerking van belgegevens kan overigens wel even duren waardoor berichten vertraagd binnen kunnen komen. In: MijnKPN kun je het verbruik uiteraard ook bekijken. 

Reageer