Beantwoord

Mijn abonnement liep af in april 2021

  • 19 October 2021
  • 5 reacties
  • 29 keer bekeken

MIJN ABONNEMENT HEB IK APRIL 2021, WAAROM HALEN JULLIE NOG STEEDS GELD VAN MIJN REKENING?

*Admin; afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 October 2021, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

IK TREK MIJN MACHTIGING IN

IK HEB AL MEER DAN EEN HALF JAAR EEN ANDERE PROFIDER EN DIT IS BEKEND BIJ JULLIE

WAAROM KRIJG IK GEEN ANTWOORD?

Hallo @GD63 de hoofdletterstand van je typemachine blijft hangen, wil je dat even na (laten) kijken.

Bovenstaande kapitale teksten wordt schreeuwen genoemd en dat is tegen de huisregels.

Als ik het goed lees heb je in april 2021 je abo bij KPN opgezegd en ben je nu klant bij een andere provider, maar je KPN-abo zou nog gewoon doorlopen?

Daar kunnen wij op het forum niets mee, je kunt het beste even gratis bellen met KPN afdeling Collections via 0800 0402.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @GD63 ,

Als jouw abonnement de einddatum bereikt, dan is het abonnement niet automatisch afgelopen. Vanaf de einddatum loopt het abonnement ongewijzigd door. 
Tenzij je verlengt of opzegt. Bij een opzegging geldt dan een opzegtermijn van één maand. 
 

Als je opzegt, dan krijg je daarvan een bevestiging. 
Wil je alsnog opzeggen? Bel dan naar 0800-0402