Beantwoord

Mijn contract van mijn mobiele aansluiting van 16/02/2016

  • 14 January 2019
  • 12 reacties
  • 98 keer bekeken

hoi KPN,

ik zoek mijn overeenkomst/abonnement die ik op 16/2/2016 heb afgesloten in de KPN winkel in de Kalverstraat. Het gaat om een Iphone 6 plus abonnement. Hoe kom ik hier aan. Ik vind hem niet terug in mijn mail.
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 January 2019, 11:33

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Lauri, Ik ga je helpen zoeken 🙂 Zou je je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik kijken of ik hem je kan mailen. Zo niet, dan krijg je instructies van me waarmee je de overeenkomst alsnog kan opvragen.
Hoi Marina,

heb ik gedaan. Ik woonde toen ik hem afsloot wel op een ander adres, inmiddels verhuisd dus.
Ik hoor graag van je.
Het gaat dus het abonnement met een Iphone 6 plus, uit 2016. Die was voor 2 jaar geloof ik.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Lauri, Ik kan hem niet meer mailen, maar je kunt hem alsnog opvragen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook hebben we dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar:
KPN Mobiel
t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Als je nog vragen hebt, stel ze dan vooral 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Lauri, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Hoi Marina,

ik heb netjes gedaan wat je zei. Nu krijg ik net een email van KPN met een kopie contract, uit 2018... ?
Zie bijlage.

Waarom krijg ik dit opgestuurd? Ik heb duidelijk in de brief de datum etc gezet..
Kun je er voor zorgen dat ik zsm een kopie contract krijg van 16-2-2016??????

*Admin: gegevens(afbeeldingen) verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Lauri, Dat is wel bijzonder. Ik ga er voor je achteraan.
hoi Marina weet jij al meer hierover? Groet Lauri
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Lauri, Ik heb nog geen reactie ontvangen, maar verwacht dat ik je hier deze week nog antwoord op kan geven. Zodra ik meer weet, hoor je van mij 🙂
fijn dank!!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Lauri, Het heeft even geduurd, er is inmiddels een vervangend contract onderweg. Laat je nog wat van je horen wanneer je het document hebt ontvangen?
Hoi Marina,
ik heb een brief ontvangen maandag waarin staat dat er geen kopie beschikbaar is en dat de brief (met amper informatie) volstaat als verklaring dat ik ooit een abonnement had uit 2016....

Bedoel je dit document?
Reputatie 7
Badge +19
Dit bedoel ik inderdaad. Kun je hier iets mee? Zo niet, wil je dan toelichten waarvoor je het contract nodig hebt? Aangezien het contract niet meer beschikbaar is, is er misschien wel een andere manier waarop we je alsnog verder kunnen helpen.

Reageer