Vraag

Mijn KPN aanmaken lukt niet

Hoi,

Ik heb in oktober een abonnement afgesloten voor mijn zakelijke telefoon. ik kan tot op de dag van vandaag niet inloggen of koppelen op mijn kpn.. het account wat ik aangemaakt heb wordt niet ge accepteerd voor dit forum.

ik wil graag weten wanneer ik normaal kan inloggen en mn facturen kan inzien aan gezien mijn belasting aangiften zo heel moeilijk worden.

m vr gr

Y de Ruiter

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Maar, als je een zakelijk abonnement hebt kan je niet inloggen op de consumenten versie van MijnKPN. Of is dat niet aan de orde?
Dank voor de reactie, maar denk ik niet aan de orde..
is een zakelijk abonnement voor zzp.. basis is een consumenten abonnement.
schijnt mij toe dat mijn KPN dan ook toepasbaar moet zijn
Reputatie 7
Badge +22
Ha Evee Peavey, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je graag je facturen wilt inzien en je bundelverbruik wilt bekijken.

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik in eerste instantie of ik jouw abonnement in mijn (consumenten)systeem kan vinden. Als dat zo is, moet aanmaken van een MijnKPN ook mogelijk zijn.
Reputatie 7
ZZP valt inderdaad onder "consumenten" Je komt ook op de consumentensite met
http://www.kpn.com/zzp

Op dit forum kun je inderaad NIET inloggen met je KPN ID. Voor het forum is een los forumaccount nodig. Verwarrend genoeg heet dat (ook) MijnKPN.
Reputatie 7
Badge +22
Bedankt voor de reactie op mijn privébericht, Evee Peavey Ik heb je mobiele abonnement gevonden in mijn systemen.

Zoals je zelf al aangeeft heb je een zakelijk abonnement voor ZZP. Hierdoor staat jouw nummer nog niet in het systeem waarbij het mogelijk is je nummer te koppelen aan MijnKPN. De verwachting is dat dit in de loop van dit jaar wel mogelijk wordt. Meer info vind je op www.kpn.com/geentoegang

Ik kan me voorstellen dat je graag je facturen wilt inzien. Die kan ik je per e-mail versturen. Als je dat wilt, ontvang ik graag een privébericht met jouw e-mailadres.

Reageer