Beantwoord

mijn kpn en product koppelen op 2 apparaten.

  • 26 September 2020
  • 3 reacties
  • 809 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3

vanwege husselkorting 

heb ik mijn mobiel en thuis product gekoppeld aan 1 apparaat. 

maar als ik beide weer koppel op een andere telefoon. dan wordt de koppeling verwijderd op de 1e telefoon. 

is dat de bedoeling?  

 

om hussel korting te krijgen. 

kan ik 1 mobiel voor thuis koppelen 

en 1 mobiel voor mobiel product? 

als we maar beide op hetzelfde adres wonen. 

 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 30 September 2020, 10:50

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Darkie117 producten koppel je niet aan een apparaat maar als je inlogt in MijnKPN koppel je binnen MijnKPN je producten aan je KPNID.

 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Darkie117, dank je wel voor jouw bericht. Het is, zoals @JanD aangeeft, inderdaad zo dat je producten koppelt aan een KPN ID. Het is niet mogelijk om 1 product te koppelen aan meerdere KPN ID's. Als je een product, wat al is gekoppeld aan een KPN ID, koppelt aan een ander KPN ID, dan wordt hij automatisch ontkoppeld van het eerste account. Wel kun je met 1 KPN ID op meerdere apparaten inloggen, om de abonnementen en dergelijke in te zien.

De KPN Hussel voordelen staan overigens los van de KPN ID. Om in aanmerking te komen voor de Husselvoordelen, is het van belang dat je meerdere abonnementen op hetzelfde adres hebt geregistreerd en dat ze zijn aangemeld voor de KPN Hussel voordelen. Is jouw vraag hiermee beantwoord? :relaxed: Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer