Beantwoord

Mijn MB's gaan deze maand snel op

  • 17 June 2021
  • 9 reacties
  • 179 keer bekeken

Ben ik de enige waar de mb's over de maand juni heel snel op zijn ? 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 18 June 2021, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag en welkom op het forum @Vanke. Ik durf zo niet te zeggen waar jouw data deze maand aan op gaat. Op jouw toestel kun je zelf zien waar de data aan op gaat: 

-Apple dataverbruik inzien
-Dataverbruik Android inzien

Dat heb ik nu ook 2gb in 30 min op en ik was alleen op.internet aan het surfen zonder filmpjes te bekijken

Dat heb ik nu ook 2gb in 30 min op en ik was alleen op.internet aan het surfen zonder filmpjes te bekijken

Hallo @Monique1904 , in je mobiel kun je precies zien welke apps zoveel data verstookt hebben in korte tijd.

 

Hier gaan de Mb's ook ineens heel snel op deze maand.

Bij onze dochter ook, die voornamelijk gebruik maakt van WiFi.

Heb net een abonnement afgesloten met meer Mb's, zodat ik met haar kan delen, maar dit lijkt mij de niet de oplossing.

Mijn man heeft hetzelfde abonnement en zit net zo vaak op de telefoon, die heeft er geen last van.

Zou fijn zijn als kon daar eens naar kijkt, het kan toch niet zo zijn dat er maar weinig mensen last van hebben.

Reputatie 7
Badge +24

Op je mobiel kijken bij de instellingen, bij gegevensverbruik, dan kun je zien welke apps het meest aan je data bundel knabbelen:

 

Dat heb ik nu ook 2gb in 30 min op en ik was alleen op.internet aan het surfen zonder filmpjes te bekijken

Hallo @Monique1904 , in je mobiel kun je precies zien welke apps zoveel data verstookt hebben in korte tijd.

 

Hoi Jan dat weet ik ook wel overal screenshot van gemaakt maar je kan ze niet eens mailen.

Sinds ze donderdag me sim kaart geupdate hebben is dit het probleem. 

Reputatie 7
Badge +24

Dat heb ik nu ook 2gb in 30 min op en ik was alleen op.internet aan het surfen zonder filmpjes te bekijken

Hallo @Monique1904 , in je mobiel kun je precies zien welke apps zoveel data verstookt hebben in korte tijd.

 

Hoi Jan dat weet ik ook wel overal screenshot van gemaakt maar je kan ze niet eens mailen.

Wat is er te zien op die screenshot? Heeft u net zo'n scherm als wat ik hier boven laat zien? Zegt u dat wat?

Ik weet wel dat je terug kunt kijken welke apps veel data verbruiken, maar dit is voor het eerst dat alles zo snel op is.

Extra Mb's erbij gekocht, die ook heel snel op waren.

Dat is wel heel vreemd

Ik weet wel dat je terug kunt kijken welke apps veel data verbruiken, maar dit is voor het eerst dat alles zo snel op is.

Extra Mb's erbij gekocht, die ook heel snel op waren.

Dat is wel heel vreemd

Hoi heb je toevallig ook een update van je simkaart gehad