Vraag

mijn nummer verschijnt niet op mijn Iphone

  • 25 July 2021
  • 2 reacties
  • 269 keer bekeken

Beste , 

Na de activatie van mijn E-sim controleerde ik mijn Mobiele nummer via Instellingen >Mobiel Netwerk > Mobiele Abonnementen. 

als volgt onder mijn primaire/persoonlijke nummer zie ik mijn telefoonnummer deze is ook te bewerken. 

het probleem volgt : onder mijn Primaire natuurlijk mijn e-sim nummer gelabeld als zakelijk waarbij ik mijn telefoonnummer er niet onder zie. deze is wel klikbaar,  onder het kopje mijn nummer is verder helemaal niets te bewerken.

Heeft iemand hierop een oplossing ? 

voor visualisatie heb ik foto’s bijgevoegd, en privacy redenen mijn nummer natuurlijk verborgen. 


UPDATE : MOCHT IEMAND DIT ZELFDE OVERKOMEN> PROBEER OP DE ANDERE NUMMER JE FACETIME AND BERICHTEN MET DAT NUMMER TE KOPPELEN. VIA INSTELLINGEN. 


MIJN ANDERE PROBLEEM IS NU DAT IK MIJN ZAKELIJKE NUMMER NIET KAN AANKLIKKEN

Heeft iemand hier op een oplossing

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @Dennis G.! Fijn dat je ons gevonden hebt. Begrijp ik goed dat je één e-sim hebt geïnstalleerd (zakelijk) en één fysieke simkaart in je toestel hebt zitten? 
Het kan liggen aan mijn lack aan iPhone kennis, maar wanneer moet je een nummer aanklikken of waarom wil je een van de nummers aanklikken (en bijwerken)? Waar is dit voor nodig? Kun je op dit moment niet gebruik maken van de e-sim (zakelijk) om te bellen, internetten, sms’en, iMessegner-en:wink:

@huistijger Ben jij hier bekend mee? :innocent:  

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dennis G. en @Lisa 
Sorry laat antwoord...
Ik heb geen ervaring met e-sim

Kijk eens op de site  https://support.apple.com/kb/index?page=search&type=organic&src=support_searchbox_main&locale=nl_NL&q=e-sim