Beantwoord

mijn simkaart activeren

  • 6 January 2019
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

we hebben Alles in Een bij de KPN ,en ik heb een nieuwe sim kaart aangeschaft in de winkel,wat moet ik nu doen,om ermee te kunnen werken
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 January 2019, 18:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

activeren van sim kaart
Reputatie 7
Badge +30
Beste @antiek , welkom! Heel fijn dat je je gegevens al hebt ingevuld, zo kan ik meteen kijken wat er aan de hand is. Ik zie dat je vrijdag een abonnement bent aangegaan in de winkel: deze is meteen geactiveerd. Mocht het nog niet werken, wil je je telefoon dan eens uit en aan doen? Dan zou het moeten werken. Mocht dit onverhoopt toch niet het geval zijn, wil je het me dan laten weten?