Vraag

Mijn telefoon niet geleverd

  • 28 January 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Hallo kpn 

Ik heb gister een telefoon met abonnement aangevraagt en goedkeuring gehad 

Ook heb ik een bestelcode gehad netjes en leverings afspraak gemaakt dit zou vandaag tussen 15.00 en 18.00 uur zijn helaas is hij niet geleverd en heb ook niks van een koerier vernomen dat hij niet kwam door evt drukte of iets . Wanneer kan ik mijn telefoon met abonnement verwachten 

 

Mvg mariska


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Mariskarob, welkom! Vreemd dit :-(. Heb je inmiddels iets vernomen? Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en het ordernummer? Dan ga ik voor je kijken wat er aan de hand is.