Vraag

Mijn telefoonnummer werkt nog steeds niet

  • 11 October 2021
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Badge

Hi , ik had namelijk 1 week geleden een nieuwe telefoonnummer gevraagd bij kpn en tegelijkertijd een abonnement gesloten , maar ik weet nu mijn telefoonnummer nog steeds niet , ik heb wel de Sim kaart , maar als ik wil ga bellen , kom een berichtje voor met inhoud als uw aansluiting wordt vanwege administratieve redenen buiten gebruik gesteld , dus mijn vraag is wanneer kan ik mijn telefoonnummer krijgen en mijn abonnement gebruiken?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jian Wu, welkom! Stond in de bevestigingsmail niet per wanneer het in zou gaan? Normaliter gaat de sim dan gewoon werken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee. 

Badge

ik zie wel een mail dat gaat over sms naar 6688 om nummer te behouden , maar toen had ik mijn telefoonnummer niet bij me , mijn oude telefoon werkte namelijk niet meer en daarna heb ik een nieuwe Sim kaart gehaald. Ik had mijn abonnement gesloten bij mediamarkt

Reputatie 7
Badge +30

Daar had je waarschijnlijk wel even actie op moeten ondernemen inderdaad:sweat: . Ik zie dat je je adresgegevens wel in je profiel gezet hebt, maar je 06-nummer niet. Zou je dat alsnog willen doen? De juiste te weten is in dit geval wel essentieel. Je zou ook even kunnen bellen (met een andere telefoon) naar 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan meteen met je meekijken en indien nodig actie ondernemen.Â