Beantwoord

MijnKPN

• 22 november 2012
  • 5 reacties
  • 10421 keer bekeken

Hallo,

Ik wil mij graag activeren op MijnKPN zodat ik kan zien wanneer mijn abbonoment afloopt. Nu vind ik dat de kpn site uberhaupt al erg raar doet(zie lang laden, werkzaamheden etc) maar dat ter zijde, zodra ik mij activeer en ik alles wil voltooien krijg ik dit in beeld:

''Voor het activeren van diensten is een KPN nummer nodig, het ingevoerde nummer is niet bekend. Controleer het nummer (10 cijfers).''

Mvg,

H. Nacken

icon

Beste antwoord door Shugosha 16 oktober 2013, 14:59

Dat klopt. Wanneer er een verlenging is gedaan vanuit Hi naar KPN dan kan het maximaal 7 dagen duren voordat alles helemaal omgezet is.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste hnacken2,

Voor problemen met mijnKPN, adviseer ik je contact op te nemen met onze klantenservice. 

Wat betreft de einddatum van je contract, als je mij in een privébericht je mobiele nummer, postcode en huisnummer toestuurd, dan kan ik dit wel voor je uitzoeken.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 1
Badge
Ik krijg dezelfde melding toen ik hierover gebeld heb met de klantenservice werd mijn verteld dat ik nog een dag of wat moet wachten omdat ik vandaag mijn abbo heb verlengd van hi naar kpn. En dat dit nog niet helemaal verwerkt is. Klopt dit?

Met vriendelijke groet,

Bigblueeyes

Reputatie 7
Badge +12
Dat klopt. Wanneer er een verlenging is gedaan vanuit Hi naar KPN dan kan het maximaal 7 dagen duren voordat alles helemaal omgezet is.

Reputatie 1
Badge
Dank je wel!!
Reputatie 5
Badge +2
Beste bigblueeyes,

mocht je volgende week nog geen inzicht hebben in mijnKPN, laat het dan weten.

Als je deze week iets wilt weten wat je normaal gesproken in mijnKPN nakijkt, dan kun je een bericht sturen en zal ik datgene voor je nakijken tot mijnKPN werkt.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer