News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • 12 October 2020
  • 1034 reacties
  • 35514 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 


1034 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb inmiddels de stream van Apple gezien en ik moet zeggen, ik ben niet onder de indruk van de “Innovaties”. Het meeste wat ze hebben aangekondigd is oud nieuws dat de concurrenten al een tijd hebben. Dat betekend natuurlijk niet dat het slechte ontwikkelingen zijn. 

 

De volgende innovaties zijn aangekondigd:

  • Een magneet achter op de telefoon

Verder heeft Apple de volgende ontwikkelingen geïmplementeerd die al een tijdje bestaan op de high-end smartphone markt:

  • 5G
  • HDR Opnamemogelijkheden
  • Een Samsung Amoled scherm over de gehele flagship range
  • Diepte Sensor

Verder hebben ze de volgende evolutie ingevoerd:

  • Snellere SoC (De snelste op de markt)

Daarnaast hebben ze om de natuur (geld) te besparen besloten om de volgende associates niet meer mee te leveren:

  • Een lader
  • Earphones

Ze leveren wel een kabel mee USB-C Naar Lighting kabel mee, deze zal alleen voor oude klanten niet werken gezien ze geen USB-C aansluiting hebben in de oude telefoonlader (Tenzij je het aan een Macbook Pro wilt aansluiten. 

Daarnaast missen er een aantal features die je vandaag de dag van een Flagship device mag verwachten, en zeker voor een toestel die maar dan 1000 euro kost.

  • Een USB-C aansluiting
  • Een 120hz Refresh-rate scherm
  • Een camera die verder kan inzoomen (tot ongeveer 20x)
  • Weinig werkgeheugen (RAM), maar dit compenseert Apple met een efficient geschreven besturingssysteem en een goede processor. 
  • Verder hoopte ik dat de “Notch” een stuk kleiner zou zijn, maar helaas is die nog steeds groot. 
  • Een mee geleverde fastcharger.

 

Al met al vindt ik het goede toestellen maar van het topmodel 1259 euro had ik meer verwacht, apple is wat mij betreft wat meer een “Marktvolger” (Met prima producten overigens) dan een Marktleider geworden. 

Wat betreft de nieuwe toestellen vindt ik dat de Mini de meeste meerwaarde levert, mijn advies zou wel zijn om een model te kiezen met meer dan 128GB opslag gezien de standaard 64GB anno 2020 wat weinig is. Maar de iPhone SE is ook een goede keuze als je into Apple bent. 

 

...Dat gezegd te hebben, ik ben meer een Samsung mannetje ( 😛 ) en zat voor aan bij de aankondiging van de Galaxy S20, dus het kan zijn dat ik wat bevooroordeeld ben. :nerd:

Reputatie 2
Badge +1

Nu is eigenlijk de vraag  kan je op de iphone 12 5g gebruiken van kpn? :stuck_out_tongue:

Reputatie 7

Hoi @SxSuri, 5G gebruiken op de iPhone 12 met KPN? Ja, dat kan! 
Wij hebben in een aantal regio's het 5G-netwerk geactiveerd. Maar, dat is nog geen landelijke dekking. Dat komt er wel, maar het kost even tijd om de masten gereed te maken voor de nieuwste generatie mobiele netwerk. Op onze site: 5G-netwerk van KPN vind je een dekkingskaart. Vul je postcode in en je ziet meteen of je nu al gebruik kunt maken van 5G :) 

Eén van de grootste verbeteringen is de lage latency, oftewel: minder vertraging van het netwerk. Dat is handig want met 5G kunnen we straks dus met meer mensen tegelijk nóg sneller en soepeler muziek downloaden, films streamen en cloud gamen via onze mobiele telefoons. Zelfs op drukke plekken, zoals in stadions of op festivals. De drukte moeten we nu door covid voorlopig even vermijden :mask: Maar, als we even doorbijten zullen we daar in de toekomst weer van kunnen genieten. 

Goed om te weten: de 5G-frequentie die hogere snelheden mogelijk maakt is pas in 2022 beschikbaar voor Nederlandse telecomaanbieders. Dan wordt door het Agentschap Telecom de hogere snelheidsverbindingen geveild. Vanaf dan kun jij ook genieten van de hoge internetsnelheid van 5G.  

Hallo, wanneer zijn de nieuwe iphone 12’s te wonderen in de winkel?

Hallo,

Ik kan mijn contract op 11-11 verlengen. Kan ik dan een iPhone 12 Pro Max reserveren op 6-11 zodat ik die met verlenging op 11-11 op releasedatum (13-11) kan krijgen?

Reputatie 7

Hoi @EdSm, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier hebt gevonden :grinning:  

We verwachten de iPhone 12 & 12 pro op 23 oktober in de kpn winkels. De iPhone 12 mini & pro max komen op 13 november aan. Je kunt ze dan in het echt bekijken :sunglasses:

Hi @Zw9, je kunt nu alvast een pre-order doen. Dan houden we je op de hoogte wanneer je de definitieve bestelling kunt plaatsen. Op de releasedatum kun je online een bestelling doen!  

Reputatie 2

Tijd voor de E-sim vinden jullie niet….

Reputatie 7

Hoi @Stevenvanbeek, welkom op het forum! Genius minds think alike:  Binnenkort kun je bij KPN kiezen voor e-sim.  :wink:

Reputatie 2

@Nadia Bedankt, deze pagina staat er alweer 3 weken op. Wat is dan binnenkort.. ;) Lijkt meer op een zoet houdertje zo.

De IPhone 11 is niet in prijs gezakt nu de 12 uit is?

Toch besteld :)

Reputatie 6
Badge +2

2 vraagjes, ik koop altijd mijn iPhone direct bij Apple en heb nog een Zorgeloos SIM Only abonnement (ik ga ook niet naar Hussel want dat vind ik een duidelijke stap achteruit, maar dat is een ander verhaal). Vraag 1. Krijg ik met mijn huidige Zorgeloos abonnement ook 5G? En vraag 2. Heb ik daar een nieuwe SIM-kaart voor nodig, of voldoet mijn huidige?

Reputatie 7

Hoi @Cristo, goede vraag. De iPhone 12 is nog niet officieel binnen bij ons. Grote kans dat de iPhone 11 in prijs gaat zakken zodra de nieuwste serie van Apple wordt released. Houd het in de gaten ;) 

Gefeliciteerd, @nielsoet. Vergeet niet op de releasedag een ‘echte’ bestelling te plaatsen. Pas wanneer je een bevestiging hebt, dan is het officieel: als eerste besteld = als eerste in huis :fireworks: Veel plezier alvast met je nieuwe toestel!

Hey @reinventor, ga ik voor je navragen. Kom ik nog op terug! 

Beste KPN, 

Als ik nu een abbonement afsluit met de iPhone 12 (Niet pro) in het blauw met 128GB.  Kan ik deze dan op release in huis verwachten? 

Hoor het graag. 

Mvg,Wouter
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7

Hi @Woutertjh, de voorverkoop is vrijdag van start gegaan voor de iPhone 12 en iPhone 12 Pro. De regel is: Als eerste besteld = als eerste in huis :)

We kunnen helaas vooraf niemand garanderen of je bij de eerste lichting zit en op de releasedatum het toestel in huis hebt. Dat is geheel afhankelijk van het aantal bestellingen en de voorraad die we van Apple krijgen geleverd. Afwachten dus :grin:
Heb je een bestelling geplaatst? Dan houden we je per mail op de hoogte. Ook kun je via onze site: KPN Mobiel volg mijn bestelling  met je Bestelnummer + postcode je order volgen. 

Reputatie 7

Hi @reinventor, Goed nieuws. Jouw abonnement is geschikt voor 5G. 
Een aantal klanten hebben onderstaande regel recent voorbij zien komen op hun factuur: 

Om verwarring te voorkomen. Alle abonnementen afgesloten vóór 28 juli 2020 hebben deze toevoeging niet, maar werken wel met 5G! Hiervoor hebben we bewust gekozen, omdat het toevoegen van deze regel (VAS) voor de hele base technisch veel voeten in de aarde heeft en met alle verschillende abonnementen heel foutgevoelig is. Daarnaast kan het verwarrend zijn als klanten ineens een aanpassing op hun factuur krijgen en daardoor denken dat ze iets moeten doen. De 5G VAS wordt alleen toegevoegd bij nieuwe aansluitingen en verleningen. 

Ondanks dat er dus bij veel klanten geen VAS: 5G op hun abonnement staat, is het abonnement wel klaar voor 5G. Om 5G te gebruiken heb je natuurlijk wel een 5G geschikt toestel nodig ;) 

En je tweede vraag: je kunt hetzelfde simkaartje gebruiken mits deze nu ook functioneert op 4G. Voor 5G heb je dus géén nieuwe simkaart nodig.

Wedervraag: waarom niet over op één van onze nieuwe husselabonnementen? Je krijgt sinds de lancering van de nieuwe line-up meer GB’s: 10GB is 15GB geworden en 20GB is 25GB geworden. Daarnaast krijg je bij je abonnement ook nog een Speciale deal op iPhone 12 + AirPods: € 100,- korting. 

Reputatie 6
Badge +2

Mooi, dan hoef ik niets te doen. 

Om je vraag te beantwoorden, ik vind het Hussel-abonnement gewoon een verslechtering. Momenteel heb ik 100GB (verdubbeling dankzij KPN Compleet), EN heb ik nog de optie om het abonnement om te zetten zodat ik er ook in de VS gebruik van kan maken (zelfs 200GB dan) (want eerlijk gezegd, die bundels zijn een aanfluiting, 1x ademen en je bent al door de data heen). Pre-corona kwam ik regelmatig in de VS dus voor mij is dat een voorwaarde. Het moment dat Zorgeloos op de een of andere manier uitgefaseerd gaat worden door jullie, stap ik over naar T-mobile die wel nog een optie biedt voor de VS.

 

Die speciale deal hoef ik niet, ik koop direct bij Apple.

Reputatie 7

Hi reinventor, fair point. Wanneer je geregeld (pre corona) naar Amerika afreist dan heb je met jouw huidige abonnement zeer aantrekkelijke voorwaarden voor je mobiele verbruik in de US & Canada. Maar, dat de nieuwe kpn Hussel data bundels in één adem erdoor zijn, dat is wel wat overdreven.

kpn Hussel: ruime keuze, ruime bundels
Je mag van ons verwachten dat we mobiele (data) trends nauwlettend in de gaten houden: bij de introductie van nieuwe mobiele abonnementen passen wij de grootte van de bundels aan op wat de klant verbruikt. Zo hebben we voor iedereen wel een geschikt abonnement: van Kids Sim tot aan Unlimited Data abonnementen. 
Unlimited data is 5 GB per dag (dus minimaal 150GB per maand) Als je op één dag meer dan 5 GB data gebruikt, kun je zo vaak als je wilt 1 GB extra toevoegen via sms of MijnKPN.

Nederlanders verbruikten gemiddeld in 2018 3,3 GB per maand, bron Nu.nl.  Stel dat de stijging van 59 % ieder jaar doorzet en wij dus over 2020 zouden moeten berekenen: 3.3 * (1.59 ^2) = 8.34 GB gemiddeld. Dan voldoen onze abonnementen daar goed aan: van 0, 2, 5, 15, 20 GB en Unlimited. Dus alles ertussen en de uitschieters naar onderen en boven zijn gedekt met onze ruime keuze kpn Hussel mobiel ;) 

Lees hier meer over: inzicht in mobiel dataverbruik, zo zie je heel eenvoudig wat je zelf iedere maand verbruikt! 

Reputatie 6
Badge +2

Thanks but no thanks. Leuk verkooppraatje, leuk geprobeerd. Kom maar met een beter abonnement en we praten weer verder. Het weglaten van de VS is voor mij een breekpunt. En dat terwijl dat standaard erbij zit bij T-mobile Unlimited. Snap je nu waarom ik het een duidelijke verslechtering vind, dat hele Hussel gebeuren?

Reputatie 7

Ik zou niet durven je iets te verkopen, reinventor 😉 Sterker, ik was het al helemaal met je eens: 

Hi reinventor, fair point. Wanneer je geregeld (pre corona) naar Amerika afreist dan heb je met jouw huidige abonnement zeer aantrekkelijke voorwaarden voor je mobiele verbruik in de US & Canada.

Ik voorzie dat je nog heel lang kunt genieten van je huidige abonnement. Op kpn tarieven mobiel lees je alle kpn mobiel voorwaarden en tarieven. De oudste stamt uit 2007.

Veel plezier alvast met je nieuwe aankoop! :grinning:

 

Hoi!

Ik wil op 6 november de Iphone 12 pro max pre-orderen, echter wil ik ook gebruik maken van de airpods aanbieding bij het aanschaffen van een iphone 12. Deze is geldig tot 8 november maar om dit te kunnen aanvragen heb ik informatie nodig over de bestelde iphone zoals het IMEI nummer. Maar ik neem aan dat ik de iphone 12 pro max niet voor 8 november binnen heb. hoe kan ik dit oplossen?

Reputatie 7

Hey @DiegoDVA99, welkom op het KPN forum. De actie die je bedoelt: 100,- korting op Apple AirPods geldt voor de iPhone 12 en iPhone 12 Pro met een 1- of 2-jarig kpn Husselabonnement. Zie actievoorwaarden korting AirPods


De iPhone 12 Pro Max is op 6 november te bestellen als pre-order. Dan komt er vast weer een nieuwe actie voor onze klanten. Nog even afwachten :grin:

 

Beste medewerker,

 

afgelopen vrijdag heb ik een nieuw SIM ONLY abbonement afgesloten evenals een nieuwe iphone 12 pro. Echter werkt de online omgeving nog niet, mij is beloofd dat de telefoon as vrijdag zal worden geleverd. Ik zou hier graag meer inzicht in willen krijgen mede als in kunnen loggen op deze online omgeving.

 

Kunt u mij helpen?

 

Mijn bestelnummer is ***

 

Mvg,

 

Erik

 

Admin: Bestelnummer verwijderd ivm veiligheid

Beste,

Zojuist heb ik een Iphone 12 besteld en de keuze gemaakt voor de zwarte variant maar helaas zie ik in de bevestiging die ik per mail heb ontvangen dat ik de pastelgroene variant heb besteld… Moest er aan het begin erg om lachen maar wil toch graag weten of ik nog, aangezien de Iphone 12 pas vrijdag leverbaar is, mijn bestelling kan aanpassen naar een zwarte 128GB. 

Graag verneem ik of dit nog een mogelijkheid is.

Vriendelijke groeten,
David

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Badge

Hoi hoi !!

Natuurlijk wil ik net als heel veel anderen graag de nieuwe iPhone12! 
Voorgaande jaren heb ik altijd de optie gehad om een nieuwe telefoon te pre-orderen en deze dan op te halen als ik mijn abonnement ging verlengen (binnen bepaalde tijd natuurlijk).

Nu echter lukt het me deze keer niet om een iPhone12 te pre-orderen (zonder een abonnement af te sluiten als nieuwe klant) en ervoor te zorgen dat deze dan klaarligt in de winkel. 
 

Iemand die mij hierbij kan helpen? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reageer