Beantwoord

Misbruik abonnement door ex

  • 10 November 2019
  • 7 reacties
  • 222 keer bekeken

Goede avond.mijn ex partner maakt op de laatste dag van het abonnement wat op mijn naam staat allemaal extra kosten.3 maanden geleden het abonnement voor dat nummer al opgezegd,maar wil ik er nu direct met spoed uit hebben.ze helpt me nu hele grote financiële problemen te krijgen. 

 

icon

Beste antwoord door wjb 10 November 2019, 23:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Is dat abonnement dan aan jouw "KPN ID" gekoppeld?

Zo ja, dan kan je die simkaart in https://mijn.kpn.com blokkeren.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Johnwijngaard63, welkom! Wat een ontzettend vervelende situatie, zeg! Heb je het advies van wjb ter harte genomen en het nummer geblokkeerd? Kan ik op dit moment nog iets voor je doen? Dan hoor ik het graag. Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met het betreffende 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Reputatie 7

@Marcia_, hoe zit het als de gebruiker van de telefoon het abonnement vervolgens aan een andere KPN ID koppelt?

Kan dat zonder dat TS daar goedkeuring voor moet geven?

Is de gebruiker dan zelf in staat om zo'n blokkade weer op te heffen?

Reputatie 7
Badge +30

Dat heb ik even nagekeken en ik kan dat inderdaad bevestigen. Ik kan mijn 06-nummer koppelen aan het KPN ID van mijn man. Er wordt wel om een verificatiecode gevraagd, die de gebruiker via sms ontvangt. Als het 06-nummer geblokkeerd is, kan dit dus niet. 

Reputatie 7

Dat heb ik even nagekeken en ik kan dat inderdaad bevestigen. Ik kan mijn 06-nummer koppelen aan het KPN ID van mijn man. Er wordt wel om een verificatiecode gevraagd, die de gebruiker via sms ontvangt. Als het 06-nummer geblokkeerd is, kan dit dus niet. 

Om misverstanden te voorkomen, de ex van TS kan de telefoon dus niet naar een andere KPN ID verplaatsen zolang het nummer geblokkeerd is, klopt dat?

Reputatie 7
Badge +30

Dat is correct.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Johnwijngaard63, ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?