Beantwoord

Misgelopen korting mobiel alsnog ontvangen

  • 23 december 2016
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

10 maanden heb ik mijn €5 korting misgelopen. Tot op heden heb ik de €50 nog niet ontvangen.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Liane88 24 december 2016, 18:27

Hoi @Liane88, welkom op het forum! Wat vervelend om te lezen dat je 10 maanden korting hebt misgelopen! Betreft dit de €5 KPN Compleet korting toevallig? Om van de Compleet voordelen gebruik te kunnen maken moet je je aanmelden voor KPN Compleet . Heb je dit al wel gedaan? Als je een reactie op m’n privébericht stuurt bekijk ik jouw situatie, en help je verder.

Ik heb mij aangemeld en hierover gebeld. De mevrouw bij de klantenservice gaf aan dat ik van 10 maanden nog €50 totaal terug krijg
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Liane88, welkom op het forum! Wat vervelend om te lezen dat je 10 maanden korting hebt misgelopen! Betreft dit de €5 KPN Compleet korting toevallig? Om van de Compleet voordelen gebruik te kunnen maken moet je je aanmelden voor KPN Compleet . Heb je dit al wel gedaan? Als je een reactie op m’n privébericht stuurt bekijk ik jouw situatie, en help je verder.
Hoi @Liane88, welkom op het forum! Wat vervelend om te lezen dat je 10 maanden korting hebt misgelopen! Betreft dit de €5 KPN Compleet korting toevallig? Om van de Compleet voordelen gebruik te kunnen maken moet je je aanmelden voor KPN Compleet . Heb je dit al wel gedaan? Als je een reactie op m’n privébericht stuurt bekijk ik jouw situatie, en help je verder.

Ik heb mij aangemeld en hierover gebeld. De mevrouw bij de klantenservice gaf aan dat ik van 10 maanden nog €50 totaal terug krijg

Reageer