Misleiding contract-verlenging

• 3 maart 2013
  • 2 reacties
  • 7342 keer bekeken

KPN heeft mij misleid en ten onrechte mijn abonnement niet met 24 maanden verlengd maar met 6 maanden.

Op 16 jan 2010 werd mijn Debitel abonnement overgenomen door KPN voor de actieprijs van € 3,95 p/mnd.  met een looptijd van 24 maanden  tot 16 jan. 2012.

Juni 2010 kreeg ik het aanbod om het lopende abonnement met de actieprijs te verlengen met 24 maanden.

Daarover heb ik gebeld met het gratis telefoonnummer en kreeg ik te horen dat de looptijd van het abonnement van € 3,95 p/mnd. verlengd kon worden met twee jaar tot 16 jan. 2014.

Dit voor mij interessante aanbod accepteerde ik dan ook.

Helaas echter bij het afsluiten van het jaar 2012 kwam ik tot de ontdekking dat ik m.i.v. 16 juli 2012  het nieuwe tarief van 12,50 moest betalen. 18 Maanden eerder dan was afgesproken.

Want zo kreeg ik te horen het oude contract liep af op 16 juli 2010 en daarvoor kwam een nieuw contract in de plaats. Op mijn argument,  dat het om een verlenging ging en niet om een herziening van de contractduur,  ging men gemakshalve maar niet op in.

Ik ben dan ook op een misselijk makende wijze misleid en hoop dat ik mijn recht alsnog krijg.

Het zou mij niet verbazen als andere ex-Debitellers ook op die wijze "gepakt"zijn.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Gertoe,

Ik heb inmiddels je vraag uitgezet en ben meer informatie van je nodig.

Graag vraag ik je om mij je mobiele nummer en klantnummer via een privébericht toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +3
Beste Gertoe,

U heeft een privébericht ontvangen met verdere informatie in antwoord op uw geplaatste bericht op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer