Beantwoord

Mislukte betaling

  • 8 March 2019
  • 10 reacties
  • 102 keer bekeken

Не прошел платеж через программу динг

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door huistijger 9 March 2019, 07:28

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Monstor, Via Google Translate begrijp ik dat je problemen ervaart rondom je betalingen van je abonnement. Kun je dit toelichten? Ik zou je willen vragen om in het Nederlands of Engels te communiceren, dan begrijp ik je beter 😉
Извините но я не владею не одним из этих языков
Я совершал платеж через программу динг , мне прислали код который я должен был отправить на номер телефона 1266 , мне пришел ответ :Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer.что мне делать ?ЯЯ
Reputatie 7
Badge +19
Ik spreek en begrijp helaas geen Russisch, daarom kan ik je niet verder helpen. Misschien kan iemand die wel Nederlands spreekt contact met ons opnemen via 0800-0402, zodat we je alsnog kunnen helpen met jouw vraag.
Извините
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Не зачесляет деньги на номер телефона
Reputatie 7
Badge +21
code:
Мы не говорим по-русски, поэтому больше не можем вам помочь. Может быть, кто-то, кто говорит по-голландски, может связаться с нами по телефону 0800-0402, чтобы мы могли помочь вам с вашим вопросом.


Wij spreken geen Russisch, daarom kunnen we je niet verder helpen. Misschien kan iemand die wel Nederlands spreekt contact met ons opnemen via 0800-0402, zodat we je alsnog kunnen helpen met jouw vraag.
👎🏿
Я ваш клиент и плачу вам деньги , так что будьте любезны включить переводчик и помочь

Reageer