Beantwoord

Missende facturen opvragen

  • 12 January 2020
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Dag KPN,

 

Ik mis ook nog een aantal facturen van het jaar 2019 die ik nodig heb voor mijn belastingaangifte. Ik heb de hiernavolgende maanden al uit mijn email gewist en kan ne niet meer persoonlijk traceren. Ook op mijn persoonlijke account van de kpn blijft de machine zoeken naar mijn persoonlijk overzicht.

Ik mis de volgende maanden nog: januari, mei, juni, juli en october.

Bij voorbaat dank, vriendelijke groeten, Annemarijn  

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 January 2020, 12:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @annemarijn oosterwelder, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het kan natuurlijk dat je eens keer iets kwijtraakt of wist, dat is geen enkel probleem! Het zijn er ook niet tientallen, dus ik zoek ze graag voor je op. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer (bij persoonlijke opmerkingen) dat bij ons bekend is? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je als het invullen gelukt is, zodat ik je verder kan helpen!

Hoi Susan,

**

Alvast bedankt, groeten,  Annemarijn Oosterwelder 

 

Admin: privégegevens verwijderd en opgeslagen

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik ga ervan uit dat dit om het nummer eindigend op 675 gaat. Die facturen heb ik gemaild. Ik neem het even van Susan overigens in verband met haar afwezigheid. :) 

Heb je ze ontvangen?

 

Reputatie 7
Badge +21

@annemarijn oosterwelder, ik zie dat mijn collega je de facturen heeft opgestuurd. Heb je deze inmiddels ook ontvangen? :blush:

Reageer