Beantwoord

Mobiel abonement met internet buitenland

  • 12 March 2019
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Bij mijn huidige provider krijg ik na 3 maanden internetgebruik ondanks dat ik 10 gig per maand voor buitenland heb, in het buitenland de melding dat ik 5 euro per gigabyte moet gaan betalen, de oplossing volgens de providers helpdesk is om meer in Nederland te zijn of een buitenlands abonnement te nemen, beide zijn geen optie.
Heeft KPN een mobiel abonnement met internet geschikt voor gebruik over een periode van bv 6 maanden in het buitenland zonder extreme extra kosten, dus wel unlimited?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 March 2019, 20:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jackinabox, welkom hier. Dat specifieke abonnement hebben wij niet. Bij ons geldt er een termijn van 4 maanden, klik hier voor alle informatie erover. Onze abonnement gaan tot een maximum van 100 Gb per maand, eventueel met een verdubbeling tot 200Gb als je op het adres ook KPN internetdiensten hebt. Hier het volledige overzicht van alle abonnementen. Weet je zo voldoende?