Beantwoord

Mobiel abonnement na contract

  • 8 April 2019
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Hallo KPN,

Ook ik ben er achter gekomen dat ik het volledige bedrag van het abonnement ben blijven betalen terwijl de contractduur van 24 maanden in augustus 2018 al is verstreken.
In december 2018 heb ik mijn abonnement omgezet, maar de desbetreffende medewerker wilde niet meewerken om het te veel betaalde bedrag (ongeveer 80 Euro) te verrekenen.
Als trouwe klant vind ik dit erg jammer en graag zou ik geholpen worden dit alsnog recht te zetten.
Kan iemand mij daarmee helpen?

Met vriendelijke groet,
DSJ
Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag
icon

Beste antwoord door DSJ87 9 April 2019, 14:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo @DSJ87, welkom op het forum. Ik heb je verzoek doorgestuurd naar de afdeling Contracten, mijn collega's zullen je (vorige) contract nakijken en de vergoeding in orde maken. Ze nemen binnen 5 werkdagen contact (mail / telefoon) met je op. Laat je hier een berichtje achter als het geregeld is? 🙂
Hi Nadia, hartelijk dank voor je snelle (re)actie! Ga ik doen, je hoort van mij 🙂 Met vriendelijke groet, DSJ
Reputatie 7
YW! Ik hoor graag van je 🙂
Hi Nadia,

Bericht ontvangen, het wordt met een van de aankomende maanden verrekend.
Hartelijk dank voor je hulp, super!
Ook bedankt voor degene die dit onderwerp is begonnen op het Forum.

Met vriendelijke groet,
DSJ
Reputatie 7
Hah @DSJ87, wat super snel! En heel blij dat het goed is afgehandeld. Fijn! Als je nog eens hulp nodig hebt, je weet ons te vinden 😉

Reageer