Beantwoord

Mobiel abonnement omzetten naar bedrijf

• 12 juli 2016
  • 2 reacties
  • 6644 keer bekeken

Hoi,

Ik weet niet of ik in het juiste kanaal ben aanbeland, maar ik heb de volgende vraag en geen zin om te bellen 😉 Ik heb het volgende mobiele abonnement: KPN SO Zorgeloos Premium en wil dat graag op mijn bedrijfsnaam zetten omdat ik ondernemer ben. Is dit mogelijk en/of wat moet daarvoor gebeuren? Ik kan het online helaas nergens vinden.

Ik hoor graag! Alvast bedankt!

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Erik_ 13 juli 2016, 10:49

Hey Agavni, welkom op het forum! Je bent op de goede plek :)

Het abonnement op naam laten zetten van je bedrijf geldt als contractovername. Daarvoor hebben we een formulier op de website dat je kunt invullen. Je vindt het formulier voor zakelijke contractovername hier.

Je moet op het formulier een zakelijk abonnement kiezen waarnaar jouw huidige abonnement wordt overgezet. Je vindt deze abonnementen op deze pagina. Het abonnement dat overeenkomt met je huidige SO Zorgeloos Premium is het Onbeperkt abonnement. Deze heeft ook onbeperkt bellen en 10 GB aan data.

Hier vind je nog meer informatie over het overzetten van een privé abonnement naar zakelijk. Omdat je het op zakelijke naam wilt zetten is er wel wat extra bijgeleverd papierwerk nodig. Wat precies staat uitgelegd op die pagina.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Volgens mij kan iemand van KPN Webcare je daarbij helpen. Je hebt nu nog een consumentenaansluiting begrijp ik uit je verhaal. Volgens mij ben je dan op het goede adres. Je zult alleen even geduld moeten hebben tot KPN Webcare hier aan je vraag toe komt. Wachttijd ca. 24 uur.
Reputatie 7
Badge +28
Hey Agavni, welkom op het forum! Je bent op de goede plek :)

Het abonnement op naam laten zetten van je bedrijf geldt als contractovername. Daarvoor hebben we een formulier op de website dat je kunt invullen. Je vindt het formulier voor zakelijke contractovername hier.

Je moet op het formulier een zakelijk abonnement kiezen waarnaar jouw huidige abonnement wordt overgezet. Je vindt deze abonnementen op deze pagina. Het abonnement dat overeenkomt met je huidige SO Zorgeloos Premium is het Onbeperkt abonnement. Deze heeft ook onbeperkt bellen en 10 GB aan data.

Hier vind je nog meer informatie over het overzetten van een privé abonnement naar zakelijk. Omdat je het op zakelijke naam wilt zetten is er wel wat extra bijgeleverd papierwerk nodig. Wat precies staat uitgelegd op die pagina.

Reageer