Beantwoord

Mobiel abonnement ophogen

  • 17 April 2019
  • 4 reacties
  • 305 keer bekeken

Hallo, ik heb al een aantal jaar een mobiel abonnement bij kpn met (de extra's erbij van alles in huis kpn) 20gb internet.. Alleen merk ik dat ik na een halve maand al door mijn internet heen zit😅
Is het mogelijk mijn abonnement aan te passen als deze nog een hele tijd loopt ( wil graag onbeperkt internet😂)
Grts jeroen

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door peter-keetfm 17 April 2019, 22:08

Bekijk origineel

4 reacties

Dat kun je doen in mijnkpn
Daar kun je afhankelijk van je abonnement databundel onbeperkt kiezen maar ga je uiteraard meer per maand betalen
https://www.kpn.com/service/mijnkpn/uitleg.htm
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jeroen1998 Peter geeft je al prima uitleg. Je kunt waarschijnlijk wel iets omhoog en ik kijk met alle plezier na wat dit precies betekent. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Jeroen1998 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat je duidelijkheid hebt gekregen? Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag.

Reageer