Beantwoord

Mobiel abonnement, prijs komt niet overeen

  • 30 May 2019
  • 7 reacties
  • 194 keer bekeken

Ik ben onlangs overgegaan van Telfort naar KPN Mobiel en dat zou gunstig zijn met meer KPN diensten. Volgens uw medewerker zou het abonnement naar € 13 gaan en de aansluitkosten zouden nul euro bedragen.
Nu krijg ik een contract met een abonnement van € 19 (!) en aansluitkosten van € 25!
Hoe zit dat nu???
icon

Beste antwoord door Henk W 8 June 2019, 17:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Henk, welkom hier.

Goede vraag. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Gedaan
Bovenstaande vraag is op een andere manier opgelost. Een andere vraag:
Ik had mobiel Mymail als mailapp, maar die functioneerde ineens slecht, dus eraf gegooid en daarna weer geupload. maar nu kom ik er niet meer in zegt: geen verbinding, server problemen.
Waar zit dat in? Ik ga over van Telfort naar KPN.
Reputatie 7
Badge +24
Fijn dat je eerste vraag is beantwoord.

Mymail zegt mij zo niets, gaat dit om een e-mailadres van ons? Wat is de extensie ervan? @kpnmail.nl?
Reputatie 7
Badge +24
Henk, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Sorry, maar het isopgelost.
Reputatie 7
Badge +24
Geen enkel probleem, fijn dat het opgelost is. 🙂